Melankoli
Det är vår. Vintern är över. Månen växer.
Jag känner mig sorgsen idag. Jag vet inte alls varför. Känner mig bara så sorgsen. Så trött och ledsen.

Du behöver kanske vila upp dig? Bara vara i känslan och ta hand om dig? Ta en kopp varm choklad eller te, sätt dig och läs eller lyssna på ljuv musik och gå sen och lägg dig. Ta en sjukdag från jobbet och vila i morgon så kanske du laddar upp din energi. Elda någon energigivande eterisk olja, äta hälsosam och lätt mat, njuta av något gott, plantera om blommor, gå en långsam lång promenad och bara vara.
Skickar dig en värmande kram genom cyberrymden
C det är något i luften idag. Jag har haft samma känsla hela dagen. Energibrist. Ledsamhet. Som att trampa vatten i olja.
Ibland är vännerna så långt borta. Tänk om jag bott närmare då hade du fått en kram och en bukett tulpaner.
Imorgon är en annan dag. Kramar

Kram till dig med BW!
Fick G på sista tentan igår och en massa beröm från skolans prefekt för ett kårjobb jag gjort så jag har hur mycket energi som helst, delar med mig till er båda!

Tack söta Ni! Jag gör som katten då;) Jag ger katten i det här och gör så där mysigt som katten. Slappnar av och vilar i nuet.
Godnatt. Det är en annan dag i morgon.
Ja ge katten i det. ;) Godnatt och vackra drömmar.. 
Fridelfina Grattis…. och kram till dej oxå…

Tack, BW!
Vilka härliga bakfötter på kisse! Och så skulle jag vilja klappa den där mjuka ulliga magen på kisse! Har haft en massa katter och jobbar nu ideellt på katthemmet på stan så jag vet att de är underbart mjuka och goa..
Lyckost C, ta kissen i famnen och vila tillsammans! Spinnandet av kisse ger dig nog lugn och ro…
Ja i bland känner man sig så brukar också göra det till och från, i bland vet man inte hur man ska ta sig ur det. Men då är det ju bra med fina vänner vare sig dom är i cyber rymden eller nära ………….
Det är otroligt hur lugnande och problemfritt allt är när man ligger och lyssnar på en katts spinnande som ligger på en. Jag föreställer mig att det ungefär lika som delfinernas sonar ska kännas i vatten.

Att lyssna till en katts spinnande är verkligen riktigt välgörande.
C, jag ger dig en stoor kram och en axel. Vet så väl vad den där känslan innebär. Har alltid haft vårdeprissioner, inte förra året och jag vägrar även i år. Det är så ok att få känna så, man behöver inte vara på topp. Hoppas det känns bättre idag.
Tänker på dig vännen min!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En sång jag minns från när jag var liten.
Ja jag vet den är religiös men vad gör det när texten är så vacker..
;) Vi kan ju byta ut Far mot Mor
Ja det var en tripp bakåt den hade jag glömt
jag tycker också vi byter ord eller så säger vi både far och mor 

störigt, kände mig också melankolisk igår trots glädjebesked, så blev jag arg på mig själv för att jag inte gladde mig tillräckligt..sedan när jag fick se vampyren naken för 3e gången, då kändes det bra igen.
idag känns det bra!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

hm..spindeln, jag kan nog också tänka mig att se vampyren naken! :) Tanken drar iväg - En vampyrs bekännelse. :) dräggel, slurp! :)
Nehe, fy mig! :)
Usch coturnix!
sopa, sopa!
Sänder värmande kramar!
Hoppas du funnit mer styrka o glädje, det är tungt att befinna sig på bottenplan :(
Men snart vänder det, o vi kan ut i trädgården, andas in vårluften, rensa i örterna, pyssla i örtgården! Det är lycka! :) Balsam för själen! :)