Namnförslag på skogsrutan
Hej!
Tänkte bara att alla som har förslag kunde skriva in dom här så har vi dom samlade, så kan någon mer teknisk person få starta en omröstning sen om vad vi ska döpa vår skogsruta till i Verle.
Så gott folk, och mindre gott folk :p , skriv endast ner det namnförslag ni har så blir det inte stökigt och bökigt för den som sen känner sig manad att starta en omröstning.
Naturandarna

Bra Hwinya! Underbar idé :D

Naturandarnas ruta, enligt BiGavia, det tycker jag för det är ju precis vad det är.

kan den inte bara få vara tom? inte heta nått? bara vara?

Eller vi tycker inte om rutor!;) Vi vill ha en cirkel 

köper vi skiiiitmånga rutor kan vi sätta ihop dom till en cirkel ;)

Rutan för andarnas återkomst;)
Eller som varulven säger, Bara låta den vara.
putt
ja låt den vara, bäst idé varulven
träna vet vad de heter utan att ni sätter namn på rutan
eller, så kallar ni rutan "e46d89buui"

Hahahaha! e46d89buui? Helt random eller fanns det en tanke bakom det där? Jag måste komma ihåg den kombon och komma ihåg att använda den ibland i lämpliga sammanhang, och om någon skulle undra 'Var kommer det ifrån?' så kan jag glatt svara 'Det är trummans namn på en ruta'.
Och min lycka är gjord! :D Jag äääälskar att förvirra folk :D
Nej det är INTE mitt namn på en ruta :)
Du ska bara svara: Vad skulle den ANNARS heta!?
Och ja; det finns en väldigt sinnrik tanke bakom; låt oss se vem som kan lösa det!

Hä va ingä

Är det någon som har något emot om jag låter den heta Naturandarnas ruta? Vi har ju fått ihop till en ruta nu och jag tänkte betala in det snarast.
Själv känner jag att namnet på rutan är helt oviktigt, men jag gillar BiGavias förslag. Kan starta en omröstning om ni vill? Men det har inte kommit in så många namnförslag.
Inga protester här. ;)
#14 Nix, pix! Inga protester här heller :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
inte heller jag protesterar 
Go Girl!

Det förslaget kände jag mest för oxå, så ta det du!!