Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1368 ggr
Hwinya
0

God morgon 2 Mars

God morgon på er alla där ute i sverige! Nu är vi alltså inne i mars månad, Iram tycker att det är vår då vasaloppet har avklarats och på många ställen känner man solen värma mer än vad den har gjort på länge. =)

Ha en underbar måndag, njut av solens värme och ljus

Blessed be

Sebastian
0

Tack detsamma! Nu är det folkfest i masriket. En dalmas vann ju vasahasan för tredje gången i rad:)

Blodeuwedd
0

Godmorgon.. eller nåt, jag hoppas dagen blir som ni önskar.

Bappho
0

Hade precis besök av en vacker och ståtlig havsörn. Och jag får tacka katten att jag fick syn på den. Jag satt vid datorn och hon började att morra något fruktansvärt. I vanliga fall brukar hon sitta och gnägga upphetsat när hon ser fåglar, men inte med den här jättepippin :)

Försökte fånga den på kort men den hade hunnit stiga ganska högt innan jag fick igång kameran.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Sovgott
0

Efter ett samtal till Stockholm blev jag lite klokare. Kanske.

God förmiddag! Kaffet är uppdrucket. Idag måste jag ha lite action!

Sovgott
0

Näää, nu snöar det här! :(

Coturnix
0

En havsörn. Ja Du får tacka katten!;)

Det snöar här också. Det föregicks av några timmars otäckt underkylt regn. Ljudet av det var iof märkligt. Det rasslade i marken.;)

isnornin
0

God em.

Är slut efter storstädning på lillskruttans rum. Har virkat som en tok, såg sen att jag hade gjort fel på två ställen, det var bara att dra upp! Skönt fotbad med skrubbning och en skål glass;) Nu blir det en tupplur på spikmattan!

Ha en skön kväll!

MVH Isnornin

Iram
0

Godmorgon kl 19 på kvällen. Jobbet har varit extra tungt idag, jag är alldeles slut i skallen. 1000 saker att ordna och hålla i skallen.

Ska nog bara ta mig en dusch och dyka i säng. Imorgon är en ny jobbdag men sedan blir jag lite ledig. :-)

Kram på er!!

fridelfina
0

Fniss, undrar var min 2 mars tog vägen…satt och letade efter "godmorgon 3 mars"-tråden Skrattande

Ja, idag har det varit fullt upp med kårarbete och föreläsning på skolan, sen stallet med dotter, äta, kvällspromenad med energifylld son, nattning och nu lite egentid i cyberrymden!