Köpes...Sagan om Isfolket.
Är det någon som har hela serien om Sagan om Isfolket till salu? Gärna i pocket för billigit pris.
Pm.a mig isf!
MVH Isnornin
(medarbetare på HIF)
MVH Isnornin
Hela serien?? Det är ju typ 48 böcker eller nåt sånt… 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

ja;) nåt sånt (jag tror 47..)
MVH Isnornin
Jag har iofs funderat på att sälja min serie men jag saknar tre stycken i mitten, sen jag lånade ut dom och dom aldrig kom tillbaka… Men jag vet inte, du kanske kan få ett bättre erbjudande av nån annan? 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

pma mig gärna pris mm:)
MVH Isnornin

Oj då. Här sitter jag och är luspank inför jul och gav bort hela serien för ett par månader sedan!
Hmpf, så dumt…
47 böcker är det :)

#5 o nej!!!!
MVH Isnornin
Jag har den, men det fattas några ,tyvärr!! Har även inbunden ver fram till bok 16

#7 har du tänkt att sälja dem?
MVH Isnornin
Hej.
Tänkte bara på Tradera och Blocket om ingen vill sälja här inne. Har sett de ute både lösa och hela serier flera gånger.
Om du inte har haft tur och fått tag i dem redan.
Det

jo då jag har budat och ringt på böckerna… nu är det bara att vänta;)
MVH Isnornin
#10 Lycka till ;)
Håller tummarna… underbara böcker.

putt
MVH Isnornin

Om någon mot förmodan skulle ha en til uppsättning så är jag också intresserad.
Jag har inte alla än =0) Jag läser serien själv just nu. Är på nr 37 tror jag… Men dum som jag är har jag slarvat bort några av de jag läst!! Minns inte just nu vilka det är jag har, men de finns att köpa på min hemsida… (har ju mitt lilla bokantikvariat där och pengarna går ju till att hjälpa djuren)

alla bökerna finns på tradera.. (:
http://www.tradera.com/Margit-Sandemo-SAGAN-OM-ISFOLKET-Hela-serien-1-47-auktion_85236328