Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1239 ggr
Iram
0

Goder morgon den 27 februari!

Här skiner solen från en klarblå himmel, och nattens minusgrader kommer nog att stiga över nollan idag. Ska ta en skön promenad med hunden. Hals-ontet vill inte ge med sig men jag orkar inte bry mig längre.

Fick 3 nya bebisar i kaningården igår. Små mussiga blå knyten! :-)

Bappho
0

Här är det också underbart väder och jag har precis fyllt termosen med kaffe och grädde och tänkte pulsa ut i snön och sätta mig på något varmt ställe och dyrka solen :D

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

marinelady
0

Här lyser solen, har promenerat, ätit frukost och ska iväg nu till jobbet om en halv timme så jag ska slänga mig i duschen.

SEViking
0

God middag gott folk

Här skiner solen idag, alldeles underbart väder, man får vårkänning. Annars e allts om vanligt, samma strul å samma kaffekopp.

Önskar er alla en inderbar dag

? SEV ?

Sebastian
0

Ja finväder här med. Till råga på allt fick jag förmånen att vara ute hala dagen på arbetet. Utom just nu då..

bettin65
0

God förmiddag alla

nu är tvätten klar nu ska jag bara till stan och uträtta ärenden sen kan jag koppla av en stund.

ha det bra

sol i skåne också

Endroppeihavet
0

Solen skiner varmt genom de disade fönsterrutorna och bussen tultar fram på gatorna, i öronen ljudar "All you need is love" och svettpärlor skymtar på överläppen.

Musiken byter spår och de få skira molnen dansar en flyter balett till ett ömt piano..

All I need is love… and possibly sunshine.

Det är en underbar dag

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

BiGavia
0

Vårvintern har kommit!

Vårvintern har kommit -28 imorse, nu -7, i solväggen är det takdropp, å 08:an har legat i solväggen 3 timmar idag.Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

DyrkaMin
0

Norrland, Norrland så vackert. Ren vit snö, och en varm sol.Glad

Här i Kalmar har dom få centimetrar snö vi fick i år smält bort för länge sedan.

+5 grader på eftermiddagen och folk jagar som tusan efter extrapriser.         Skrikandes Skriker av ångest.

Sovgott
0

Jag hade ett möte med en hare idag! :)

Blodeuwedd
0

och jag såg en uggla.. :)

Sebastian
0

Jag med. Städerskan på jobbet. Eller skrev du uggla? Jag trodde du menade Rugguggla.

Blodeuwedd
0

nej ruggugglan är ju jag.. ugglan satt på teleledningen här ute..