Goder morgon den 27 februari!
Här skiner solen från en klarblå himmel, och nattens minusgrader kommer nog att stiga över nollan idag. Ska ta en skön promenad med hunden. Hals-ontet vill inte ge med sig men jag orkar inte bry mig längre.
Fick 3 nya bebisar i kaningården igår. Små mussiga blå knyten! :-)
Här är det också underbart väder och jag har precis fyllt termosen med kaffe och grädde och tänkte pulsa ut i snön och sätta mig på något varmt ställe och dyrka solen :D
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Här lyser solen, har promenerat, ätit frukost och ska iväg nu till jobbet om en halv timme så jag ska slänga mig i duschen.

God middag gott folk
Här skiner solen idag, alldeles underbart väder, man får vårkänning. Annars e allts om vanligt, samma strul å samma kaffekopp.
Önskar er alla en inderbar dag
? SEV ?

Ja finväder här med. Till råga på allt fick jag förmånen att vara ute hala dagen på arbetet. Utom just nu då..
God förmiddag alla
nu är tvätten klar nu ska jag bara till stan och uträtta ärenden sen kan jag koppla av en stund.
ha det bra
sol i skåne också
Solen skiner varmt genom de disade fönsterrutorna och bussen tultar fram på gatorna, i öronen ljudar "All you need is love" och svettpärlor skymtar på överläppen.
Musiken byter spår och de få skira molnen dansar en flyter balett till ett ömt piano..
All I need is love… and possibly sunshine.
Det är en underbar dag

Norrland, Norrland så vackert. Ren vit snö, och en varm sol.
Här i Kalmar har dom få centimetrar snö vi fick i år smält bort för länge sedan.
+5 grader på eftermiddagen och folk jagar som tusan efter extrapriser.
Skriker av ångest.
Jag hade ett möte med en hare idag! :)
och jag såg en uggla.. :)

Jag med. Städerskan på jobbet. Eller skrev du uggla? Jag trodde du menade Rugguggla.
nej ruggugglan är ju jag.. ugglan satt på teleledningen här ute..