Fler böcker på Tradera
Nu har jag lagt ut veckans bokomgång.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

ska du inte spara några böcker att byta med på träffen!
eller du kanske har ett helt hus proppat?
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Jag börjar ana att Ganna bor på ett riktigt häftigt bibliotek..
#1 Ingen fara, jag har en hel del i "gömmorna". Men jag kommer att auktionera ut ett stort antal "först" och går de inte på Tradera tar jag med dem. Så vill man hålla i en bok och bläddra i den innan man köper, får man hoppas att den förblir osåld. Är man däremot säker på att man vill ha en titel av de jag auktionerar ut, då är det bara att börja buda. :)
De böcker som kommer med kan man hitta på tunridacraft.com
på avdelningen "Used Books".
#2 Ja, det kan man kanske säga - du ska se hyllorna med böcker som inte är till salu… ;)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Du råkar inte ha en viss bok som heter Runa heller?
#4 Inte till salu, tyvärr.
Men jag kan se om det kanske finns någon tant i byn som heter Runa som kan tänka sig att sälja sig? Tanterna här i byn är t.ex. fena på att baka tyta. ;)
Ganna hänger på bokrean 
#6 Hängde, de böcker som jag vill ha finns inte där. Det är spännande jakter på antikvariat som gäller. :)

Så förtjusande då.
7# menar att du fixade en egen bokrea :) för oss ^^
#9 Men det är ju det jag har… ;)