Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 999 ggr
Iram
0

God morgon 26 februari!

Har ni tänkt på att det nu endast är ett par dagar kvar av vintermånaderna?

Årets första vårmånad är på gång, hurra! Snart kan vi se fram emot riktig vårsol, takdropp och fågelkvitter.

Kram Iram

Coturnix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mmm, fågelkvitter och doften av jord! God morgon! Fortsatt fin dag alla!

BiGavia
0

Låter gott Iram, Är som en gammal disktrasa idag, så jag ska nog inte dansa än.

Ljus på er stig

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Rovanja
0

Längtar till den dagen man promenerar ut i skogen och känner doften av just skog…mossa, jord och tall.

Underbart ska det bli.

Ha en bra dag!

bettin65
0

godmorgon alla

hoppas att ni får en fin dag i dag.

BiGavia
0

Till den dagen har vi ännu en tid, Rovanja.

Rovanja
0

jo…jag vet. Men man kan väl drömma?Flört

Nere i söder så bli det ju så redan i mars.

Har hört att det i värsta fall kan snöa i maj här i norra delen av vårt avlånga land…

[GunillaF]
0

Godmorgon!

Hos mig i Västernorrland snöar det idag igen. Hm…vår….det känns som om den är en bit bort med den snömängd vi fått den här vintern.ObestämdFlört Men den kommer och då blir det med en faslig fart.

Ha en bra dag!

Blodeuwedd
0

Godmorgon… *NERVÖS*
Säger bara ett ord, kan inte annat..
**
Bilbesiktning** Rynkar på näsan

En fin dag till er alla.. *skak*

Iram
0

#8 Lycka till!!

Visst, snön ligger djup här med men smaka på ordet- Mars! Mmmmmmm…. :-)

Sovgott
0

Det snöar gigantiska snöflingor här nu! Och himla mörkt blev det helt plötsligt också!

Imorgon kommer lönen! :)

Astraea
0

#8 Lycka till B!

Själv startade jag dagen med en tidig morgonpromenad i skogen bakom oss. Bekantar mig med omgivningen även om jag har vandrat där många gånger tidigare. Det har varit ett par mornar nu som ett par korpar skyggt men nyfiket har följt mig.

Vårvinter, tycker jag är beskrivande för nuet..

Iram
0

Lön imorgon?? Fick min igår, fastän jag alltid får den 27 annars. Det beror på att februari månad är så kort.

Astraea
0

#12 Den är ju det..Jag fyller år den sista dagen vilket innebär att det dröjer tre år till för min del.. Känner mig lite ambivalent med två dagar haha.

Sovgott
0

Min arbetsgivare bryr sig inte om hur långa månaderna är. Så länge den 27 inte infaller på en lördag eller söndag, så får jag alltid lön den 27. Förutom december, då får vi lön vardagen innan julafton.

evrekaw
0

#8 Har själv en gammal rishög - förstår precis… Hu!

Har själv haft en riktig skitmorgon… Min chef har lagt om mitt schema till något totalt orimligt hopplöst, lastat på mig arbetsuppgifter jag egentligen inte ska ha och vad är tacken? Näää, jag stannade hemma för att gråta och tycka synd om mig själv idag… Gråter

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

SEViking
0

God morgon gott folk

Önskar er alla en underbar dag

? SEV ?

BiGavia
0

Kärlek till alla, e orden SEV…min bror!Skrattande

SEViking
0

Man kan ju undra vad mina ? står för. *ler* Bättre att låte den frågan vara obesvarad, så får läsarna själv tolka in dom som kärlek eller vad dom vill.

? SEV ?

BiGavia
0

Bara kärlek till alltet, svårare att ta emot dina          ( hjärtan), Käresta.

Blodeuwedd
0

???????? Hehehehe.. ;)

Min BIL!!!!! Den är en underbar Pärla.. FORD!! Bara smaka på ordet.. känn hur det ligger i munnen.. mmmmm.. Hahahaha..

Den går ett år till.. *GLAD*

Dessutom låg det ett underbart paket i lådan när jag kom hem. Det var solen.. Åååå men ÅÅÅÅÅHHHH.. Tack söta raraste..

Den här dagen är den bästa på hela året.. trallallalla..

SEViking
0

Varför kör du med Käresta å sånt om vart annat, vill du att andra ska tro jag är tingad av dig?

kära syster, eller nåt. ha ha ha

? SEV ?

Simonass
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon … Kul att det snart ska bli vår ^^) För det är så fint med alla blommor som börjar växa upp igen :D

marinelady
0

God eftermiddag :) här har sportlovet börjat och alla extra arbetstimmar är inplanerade.. Tillkommer provrättning och en VFU rapport som ska skrivas.. så nu blir det lite förändring i rutinerna..

BiGavia
0

Ha, vill inte tinga dej SEV,, du e så fri så, flyg örnen' och du kommer att finna ditt näste till slut…

BiGavia
0

Bilen den kära gick ett år till, grattis! BW!