Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 832 ggr
Blodeuwedd
0

I don't like sundays

Är det någon mer än jag som avskyr söndagar?? Ända sedan jag var liten är dessa dar förknippade med avsked och skillsmässor.

Efter att ha antingen varit och hälsat på eller haft besök så åker alla än hit och dit  och det är oftast på söndagar.. efter en underbar dag så skils man åt och det blir trist och tomt och lugnt.  Jag vet när jag var liten hur jag tyckte dessa dar var pest och kolera. Jag grät många gånger i bilen på väg hem.
Nu nä jag är vuxen, går det ju lättare men det är ändå med en viss sorg man skiljs åt.

Jag tycker inte om söndagar

evrekaw
0

Jag gillar inte heller söndagar, men av andra skäl… Man vet att det snart är måndag igen… Tillbaka in i stressen… Upp tidigt… BLÄÄÄ

Längtar tills det blir ljusare… Allt blir lättare när mörkret försvinner…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Zoraye
0

Jag tror jag förstår vad du menar och känner igen den känslan. Nuförtiden försöker jag därför ta det så lugnt som möjligt på söndagarna och liksom förbereda mig inför veckan, inte minst mentalt. Och det funkar rätt bra.

NiitaDragonfly
0

Uhhmm den där söndagsångesten!! Den kommer jag ihåg.

Jag och min sambo pendlade 17 mil varannan helg i fyra år och söndagarna där kändes riktigt jobbiga.

Man får försöka att se det possitivt istället.Det kommer en helt ny härlig vecka att se fram emot nu… *ler en smula* En klen tröst men det är inte första gången jag har försökt intala mig saker i livet så det kanske funkar nu med.

lightgoddes54
0

I dont like Mondays…Håller med om att Söndagar är tråkiga.

Coturnix
0

Men om inte söndagen fanns så skulle lördagen också bli en tråkig dag!Flört

Sebastian
0

Det kunde ju heta Lördag nr2 eller nått och hålla på i ett par tre dagar. Då vore det bra.

Coturnix
0

Cool

I synnerhet när man jobbar helg! Vilken lön!;)

Ijin
0

Söndagar är ju den ultimata slapp dagen!! Den enda dagen som är gjord för att göra ingenting, en hel dag!

evrekaw
0

#8 Avundas dig!!! Söndagar blir ofta den dan jag bara måste ta rätt på tvätten… Samt en massa annat jag inte hinner under veckan…

Men, nu är det snart sportlov å då får jag en hel vecka… Då ska här latas!!! Tänker inte ta ett enda tag i någon skidbacke eller dyl. Om min man vill fara med ungarna så får han göra bäst han vill. Jag tänker slappa! Har t.o.m varit på Body Shop och införskaffat en nackkudde till badkaret och badolja… En "whiskypinne" på badkarskanten vore inte helt fel det heller…Flört

Sebastian
0

Först gillar han kyla… Sen gillar han söndagar.. Ijin för tusan.;)

evrekaw
0

#10 Herr motvalls… Flört

Kom han ut med baken före till denna värld också månne… Tungan ute

Sebastian
0

Bergis:P Ijin.. Det betyder främling på gammal japanska.. Kanske han är utomjordingFörvånad

evrekaw
0

#12 He, he… Flört

Ijin
0

Vadå:p Bara för att jag är lite positiv:p Man gör ju dagarna till det man vill!:D

Sebastian
0

Sant och riktigt. Bara retas med dig lite;)

Ijin
0

#15 Jag vet:D:D<3