Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1959 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 20/2

Fredag igen, tycker det nyss var det.

Februari snart slut.

Kärlek å Ljus till er Systrar å Bröder!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

DyrkaMin
0

God morrgon!

Tjyvskriver lite när familjen sover.

Fredag innedär; städa, handla och ordna för helgens akiviteter.

Hoppas Ni får fint väder och lite god mat. Det piggar upp. Annars kan Ni ta till Er av BiGavias ord; "Februari snart slut." Mars är en underbar vårmånad. Något att se fram emot.

Kram åt Er alla.

Coturnix
0

God morgon! Just det, det är snart Mars:) Det ljusnar!

Sebastian
0

Gooooood mornin USA.

Ledig dag idag. Ska bara slappa och umgås med familjen. Ev jobba på en sak jag knåpar på till BiGavia. 
Ha en bra dag.

Blodeuwedd
0

morr'n..

Sovgott
0

Februari snart slut, ja. Det ser jag fram emot.

fruhannaa
0

God morgon.

Jag ska arbeta hela helgen :( men jag är glad för att jag ska ta en långpromenad till jobbet.. Det blir skönt i alla fall.

//Hanna

SEViking
0

God morgon gott folk

Önskar er alla en bra dag

? SEV ?

Astraea
0

God förmiddag gott folk! Ja, februari är snart slut..längtar, sista dagen är min födelsedag. Eller ja..substitutdagen då min riktiga bara finns vart 4e år..

Fredag innebär en resa neråt i länet, flyttstäda och hämta min skallra. Som jag har väntat! Skrattande Kommer även att köpa ett saffranste på vägen ner. Smaken vill liksom inte lämna mig, mycket gott.

bettin65
0

God förmiddag alla ett stort glädje ämne i dag mitt fjärr lån av örtmedicin och växmagi har kommit till mitt bibliotek.

och så kommer sonen hem från lägret.Glad

och snart Mars månad "Sol"

[lillajessi]
0

God morgon på er alla :)

Idag väntar mysig shopping av rökelse och jakt på en ny kopparkittel!

Kittel ska jag väl kunna hitta på någon second hand? Så sugen på en ny lite större….

marinelady
0

Idag blir det planering av mat mm för att klara mig fram till den 25 och sen så kanske man ska ta en lång morgon promenad längsmed havet med vovven

Zoraye
0

Solsken och så är februari snart slut, vilket känns fantastiskt skönt.

BiGavia
0

Jag har ingen USA dag, mitt illamående mår dock bar av lite nyfikenhet, SebSkrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
0

Bra det;)

isnornin
0

God em!

Min dator har krånglat med mig i dag som allt annat!

Jag fick ett paket i dag med 1 kg isländsk ull, völva ben, och horn! Inte får jag glömma godiset;) Ifs är det jag som har köpt det men urkul att få hem det!!:)

Jag virkar och virkar så fingrana blöder! håller på med 4 sjalar till bytesmarknaden, vill få till sjalnålar som ska höra ihop med sjalarna, men men vi får se vad jag lyckas med;)

Min johannesörtssalva hoppas jag att den fungerar ( den blev lite tjock), jag smörjer och smörjer.

Hoppas att alla våra häxor och andra hedningar får en underbar kväll!

MVH Isnornin

marinelady
0

Hm… mina planer gick i stöpet och istället blev det en frisering av hunden, storstädning, matlagning och för att toppa av dagen ronja rövardotter :) så nu kan man verkligen ta helg

Hwinya
0

Själv är man helt slut efter en låång dag på jobbet med måånga småbarn! Inte blir man frisk heller. Men ska iväg till kyrkan ikväll å träffa lite kompisar så det blir nice :) och imorron e det middag med några andra kompisar för att fira.

SilvianLuna
0

Kom inte iväg till jobbet i morse på grund av yrsel, illamående, huvudvärk… Rynkar på näsan Den tunga känslan i huvudet sitter kvar och jag skulle kunna sova bort hela dagen, men det gör jag inte. Då kommer jag inte upp imorgon för att njuta av helgen på riktigt.

KlaraStjarnljus
0

Känns som om jag har jobbat hela dagen idag, höll på att försova mig och upptäckte att jag var sjuk när jag vaknade, men upp och till jobbet ändå - dum (ska inte jobba sjuk för både min och vårdtagarnas skull) och girig (denna helgen ger en stor del av min lön) och försynt som man är (kan inte sjukskriva sig hur sent som helst när man är en av två som jobbar kväll)… Nu ska jag i bingen och somna så fort som möjligt och upp igen klockan sex imorn bitti och jobba till halv tio på kvällen (med två timmars rast). Jag har det lite svårt med motivationen just nu, ryggen gör ont och näsan rinner, men det ska inte få nåt tag om mig, nu ska jag sova EXTRA bra så jag blir FRISK! Vill inte vara sjuk mera! (Måste ha sjukintyg från första dagen också eftersom jag har världens sämsta immunförsvar…)

När jag läser vad jag har skrivit känner jag att jag är mer positiv än det låter - skönt! :)