Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1499 ggr
lightgoddes54
0

Trött och ledsentråd..

Nuär jag väldigt trött,men mest ledsen..Glad är jag för det nya huset som jag flyttat till..Trött efter allt slit och släp.(flyttade två hus bort bara men till ett mycket större hus) så jag tog det mesta på skottkärra…Idag på morgonen skickade jag min far i ambulans med eventuellt sin andra stroke..Han kom till mig i morse och knackade på dörren,gick in och satte sig vid köksbordet och kunde inte prata.Eftersom jag jobbar inom vården ,och att han tidigare haft en stroke så kännde jag av symptomen,..min mor har nydligen fått diagnosen parkinsson..för två år sedan förlorade jag min själsfrände i cancer..för tre månader sen  min bäste vän i livmodercancer..jo just det….jag hade översvämmning i min tvättstuga ochså i förrgårkväll och fick spendera halva natten med att torka och fixa..Nu får väl det vara bra med elände tycker jag..

bettin65
0

Inte kul hoppas din far återhämtar sig och allt det andra Gråter

i bland är livet inte lätt. hoppas det kan bli lite kul med det nya huset i allfall.

kanske det här kan muntra upp dig.

http://www.youtube.com/watch?v=zg6j2_Ey6_U&feature=related

kram

lightseeker
0

jaa, lightgoddess, nu tycker jag också att det får vara nog med elände!!!

Jag skickar dig många tankar idag, om harmoni i ditt nya hem.

Om lugn omkring dig,i ditt liv.

Om harmoni i din själ.

Zoraye
0

Instämmer, nu är det EXAKT NOG!

Lightgoddess, kan tyvärr inte göra mer än att skicka en stor kram. Ta hand om dig.

isnornin
0

#0 styrke kramar till dig!

MVH Isnornin

Nikolaus
0

Jag Känner med dig och skickar stora varma långa kramar!

Det är hemskt att se föräldrar som alltid har varit så starka bli sjuka och svaga.

Jag förlorade min far som var min bästa vän för 2 år sedan i cancer och min mor har sen ett år alzheimer diagnosterat och känner inte igen mig längre.

Coturnix
0

Kram. Det är för mycket ibland. Alldeles för mycket.

BiGavia
0

Kramar e in i en lugn period, å så blir det även för dej!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

lightgoddes54
0

tack kära ni..

Blodeuwedd
0

tankekram….

evrekaw
0

Bamsekram och varma tankar i mängder Glad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

lightgoddes54
0

Nu har jag i alla fall talat med min far som har fått tillbaka talförmågan,Det var en liten stroke,Man misstänker att han haft en tidigare som han inte behandlats för..min far  går till doktorn så där en gång vart 20 år..envis något helt otroligt..

spindelfot
0

ja visst är det så - nu räcker det med skräp i livet!

Jag hoppas det ger sig, jag tycker också att det räcker med elände för dig, men kul med huset iallafall.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Astraea
0

Kram

SilvianLuna
0

Ta hand om dig och skäm bort dig lite extra. Ta ett varmt skönt skumbad till exempel med lite champagn och jordgubbar.

KlaraStjarnljus
0

Skönt att far din blev bättre, envishet är en bra egenskap vid strokes (även om det paradoxalt och dumt nog kanske var envisheten som utsatte honom)!

Många varma styrkekramar till dig, hoppas på en lång ljus period!