Varning för! Livsprognos.se
OT-varning för Livsprognos.se
Stor varning för Webbsajten Livsprognos.se som har på kort tid blivit ett av Sveriges mest anmälda företag. Massor av konsumenter känner sig lurade av bolaget som påstår sig kunna räkna ut hur gammal du blir.
Dottern till en medlem här på ifokus åkte på det igår. Hittade länken nånstans och sedan var det typ bara starta. Hon trodde det var mer en skämtlänk, lite frågor om motion och så.
Idag fick hon en räkning. 249 kronor!!!
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=106&a=464876
Varna gärna för det på era sajter! Tydligen finns Reklam för Livsprognos.se på många sajter som Lunastorm och Facebook.
Samma varning gäller för www.fvab.se (Bilvärdering)
Läs mer:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=763&a=461660
Reklamen har tydligen funnits här på iFokus!
Flera medlemmar på Hittekatter har åkt på dyra räkningar nu!
Kan förstå att många tycker att detta är en kul grej!
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag är alldeles för mesig. Skulle aldrig vilja veta :P
Det är bara att neka att betala… skriv ett mail att det är bluff och att du tänker anmäla dem och att du inte tänker betala.. det händer ingenting… vet flera som gjort så…. de lever på de som betalar av rädsla för att slippa bli anmälda.. Polisanmäl dem.

Hur gammal är dotter? Om hon är under 18 så är det bara att neka!!!
Håller med Blodewedo änmäl dom egentligen ska mamma pappa och dottern göra varsin.
Lycka till

jag gjorde faktist en sån där test en dag när jag satt och knäppte på datan och var uttråkad,har inte fått någon räkning och det var två månader sedan,I alla fall så kommer jag att bli 80,9 år den 29 mars 2050 då dör jag…hahahaha..

Det är kanon bra att Ni är uppmärksamma och frammförallt delarmed er av det.
Det kommer att spara oss mycket, bådet mentat och ekonomiskt.
Tack Rovanja!
Är man så jävla DUM att man tror att ett företag kan räkna ut hur gammal man blir och betalar PENGAR för det förtjänar man att bli blåst i min bok.
Jösses.
#7 Fan, nu skrev ju du det jag tänkte skriva… Måste bli snabbare på att skriva xD
Det fina i kråksången är ju att det står ingenstans att det kostar.. ;) inte innan det är för sent.
Så de sitter där och gör kosing på nyfikna folk som gillar att klicka på allt!
#9 Men du… kolla in §6 på första sidan.
Eller har dom lagt till detta i efterhand menar du/ni som vet?
tidigare hade de inte den infon.. då har de lagt till den senare.. enligt hörsägen.. ;) jag tittar inte ens på deras sida.. huwa.. tänk om det kostar.. *s*

Håller med alla här. Det är vidrigt hur en del människor är giriga efter pengar, genom ett litet test?!?!

Va ni än gör, gå inte in på den där shamansidan, där får man pröjsa 150 spänn för å lyssna på en dåre som bankar på en trumma. Å halvt om halvt fått ett löfte om att få resa till en annan dimension eller värld eller va fan dom yrade om!
Vad skulle NI gilla att få läsa ett sådant inlägg, då ni själva är fullt övertygade om att ni bara vill dela med er av den underbara upplevelse att få möta sitt kraftdjur. Når som NI brinner för å tror på.
Nu försvarar jag INTE hur-gammal-siarna, jag väcker ER EGEN insikt om att ni kanske gör orätt i att snacka skit om nåt ni inte har en susning om ifall utövarnas seriositet är ärlig eller inte. Men de e klart, ni kanske har större inblick i deras rörelse än jag, så kanske det är JAG som är orättvis mot er. ha ha ha
Hur man än vänder sig så har man röven bakåt!
? SEV ?

Jag gick in å kolla på livsprognos.se
Där står klart å tydligt att dom fakturerar 249 spänn efter testet.
Därmed kan denna tråd ses som rent förtal.
? SEV ?