Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 986 ggr
Blodeuwedd
0

Mammors sång.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så här är det ju.. *s* eller ?

fruhannaa
0

;)

Nikolaus
0

Hmm finns det någon "Pappors sång" tro… *L*

bettin65
0

så här är det nog många # barn # tycker om sin

mamma i alla fall till de är vuxna då inser nog det flesta att man tjatat för att det ska bli bra i slutändan

Coturnix
0

Ta-da!

" -Jamen skynda er nu då så att ni slipper stressa!!!" Det är en av de knasigare grejerna jag har sagt om mornarna.

Sebastian
0

Vadå pappans sång? Vem tror ni det är som får lyssna på att det där tjatet?

Nikolaus
0

#5 jag har ingen "mamma" här så det är jag som "sjunger" för barnen…

evrekaw
0

Hm.. Mina barn skulle nog svimma om jag talade, än värre sjöng någon morgon…Obestämd

Jag får alltid höra att jag är så tyst! Å det är nog sant - är oftast för trött för att säga ett enda ord i onödan…Skäms

Har 3 barn å de klarar allt utan mitt tjat, helt uppenbart… Tyst

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Sebastian
0

Själv sjunger jag i bestraffningssyfte.

Blodeuwedd
0

ha ha ha… Är det så illa Seb?

Jag tyckte det var en del som träffade och visst kan pappor oxå sjunga den här sången..

skynda dej så du slipper stressa.. hahahaha.. vi är för roliga.. och det värsta är att det går i arv.. från generation till generation och över hela världen..

Sebastian
0

Jo vi är lika goda kålsupare allihop.

Nikolaus
0

Ja ibland när jag tänker tillbaka så inser jag hur motsägelsefull jag har varit som "Skynda så du slipper stressa"

När mina gryn var små så ville jag ju att dom skulle krypa och sedan gå för att inte glömma pratet… laaaaampaaaaa eller paaaaappaaaaa *L*

Men när dom nu kunde allt detta så ville man ju ibland att dom ska sitta still och vara tysta vilket inte fungerade så bra alla gånger…Foten i munnen

Mina gryn brukar påminna mig om detta allt som oftast.

lightseeker
0

ha ha ha! snacka om att känna sig träffad, där. PANG!

Bappho
0

För mig var den extra sann just idag. Hade en sjuhelsikes jobbig morgon med tonårssonen så jag sjöng nog både det ena och det andra.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax