Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 2945 ggr
mhysan
0

Pendeln över magen? fråga...

Om den pendlar fram och tillbaka sägs det bli en pojke och i cirkel sägs det bli flicka(?)

Vad blir det när den byter hela tiden. först runt och sen fram-och-tillbaka och sen runt och så fortsätter det så. utan att den stannar emellanåt..

jag bara måste få veta. någon som vet?

KlaraStjarnljus
0

då kanske det inte är rätt tid att fråga just nu. eller så kan det hända att du är obestämd ang svarsmetoderna eller obestämd ang frågan. eller så kanske det är så att du undermedvetet egentligen inte vill veta (inte är redo för det just nu eller öht). kanske är det något annat som tycker att du inte är redo eller borde få veta. kanske det ligger något positivt i att inte veta, eftersom (vad jag vet) ingen metod är idiotsäker. tolka själv :)

mhysan
0

tack:)

Gandbera
0

Vad pendlar du med? En gammal "jordemor" har sagt till mig att för att det ska bli ett korrekt resultat måste det vara den blivande moderns vigsel- eller förlovningsring som det pendlas med. Nu för tiden är det ju inte alla som har ringar (eller ens är förlovade eller gifta för den delen) och då måste man hitta något med samma symbolik antar jag.

Trollvind
0

Som jag har lärt mig hänger man en ring i ett hårstrå från den man pendlar för. Så även om mamman är ogift eller oförlovad så kanske hon kan offra ett strå. Fast om hon är kortsnaggad blir det jobbigt!

Casiopeia
0

Jag tycker det låter som om pendeln inte är "programmerad" rätt, att frågan inte är rätt formulerad eller att du själv inte är fokuserad/eller redo för svaret. Du måste också tydligt bestämma dig för att pendel=pojke, cirkel=flicka och inte tveka under pendlingen. (eller tvärt om om du föredrar, det är du som bestämmer)

…Eller så är det en av varje? :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

BabyDragon
0

Kanske tvillingar ^^

Hwinya
0

hahah,precis min tanke:p e du säker på att det bara e en lite sötis som ligger därinne =)

mhysan
0

tack för alla svar:)

Jag pendlar med min förlovningsring och med ett av mina hårstrån. Har pendeln över magen och bestämmer innan att cirkel är flicka och pendel är pojke. sen frågar jag högt vad det är för kön på barnet i magen.

Jag gjorde såhär i min förra graviditet också och det visade tydligt pojke. och det blev en pojke:)

När min mamma har gjort detta över min hand innan så har jag fått först en pojke. sen har den gjort såhär, så har hon stannat den och så har den gjort så knepigt igen.

det finns ju en massa andra knepiga tester ute på nätet som jag gjort. det enda jag inte kan svara på är hjärtljuden eftersom det är så pass tidigt än. och jag får alltid till svar att det inte går att räkna ut!! Förutom de kinesiska. då blir det en flicka.

Jag tror nästan själv att det kan vara tvillingar. men det tänker väl alla innan man fått gjort rutin ul.