Go'morron 16 februari
Hoppas er dag blir ljus å varm.
Själv vill jag ha blia, less på kylan.
Bless
Vandra i Ljus å Skönhet

God morgon!
MVH Isnornin

God morgon!
Här nalkas det en morgonkaffe, och jobb några timmar under dagen. 

Godmorgon!
Jag verkar vara feberfri idag så det blir nog till att gå till jobbet. Inget glädjeämne precis när man är halvdålig, men vem vill ha en karensdag?
Har iallafall nästan tapetserat klart, det är ett glädjeämne! Avskyr att tapetsera, det är så jäkla nervpressande för det är alltid nåt ställe som veckar sig eller blir dåligt. Pepparpeppar, hittills har det blivit ganska ok. Vill kunna sitta i nya matrummet på torsdag när sonen fyller år. :-)
Längtar till Vasaloppet! Inte för att jag är speciellt intresserad av skidåkning, men här i Mora är det som så att efter vasaloppet gått första helgen i mars så är det VÅR! Det spelar ingen roll om snön ligger kvar i 2 månader till, det är ändå ett säkert vårtecken!!!

Kram

Godmorgon alla!
MItt glädjeämne är att det mesta av flytten är avklarat. Nu återstår bara det som brukar återstå när man flyttat in, komma i ordning…
Det bästa är ändå att skallran som Sebbe har gjort nu är färdig. Det ska bli så kul att få hem den.
Krya på dig Iram.

God morron god morron på er alla!
Jag har dragit på mig en riktig förkylning med halsont och nästan lite feber, men ska nog iväg och hyra en bra film och krypa ner under filtar och ta det lugnt!
Kram på er

Där sa du nått det ska jag också göra.

Jag vill ha barmark i skogen så jag kan ta mig till min speciella stubbe,där jag brukar sitta och meditera.det är så fasanfullt mycket snö i min skog nu..
fast trots att det idag snöar här i Uppland så känns pirret i magen ändå att våren är på intågande..
bilden föreställer min trädgård..en del av den.
Jag vill också ha barmark, men förstår att det inte är förnuftigt i denna kyla…1 meter snö!
Vandra i Ljus å Skönhet
Go morgon
Här är det en meter snö med, snöandet har nu övergått till sol i alla fall :) Med många minus känns värn låååångt borta. Planerar inför resan på onsdag. Ska åka till föräldrarna då farfar ska begravas på fredag.
Hoppas att du mår bättre snart Iram.
Våren kommer när den kommer BiGavia. Måste bara hålla ut :)
Skönt att flytten är gjord Astea :)
Kram på er alla.
Jo, de e sant Babydragon , men längtar så!!
Vandra i Ljus å Skönhet
#10 De gör jag med :)
mitt glädje ämne är att jag fått tag på boken örtmedicin och växtmagi bara på fjärr lån från ett annat bibliotek. men ack så efterlängtad
Får köpa den vid ett annat tillfälle när jag har mer kosing.
ha en fin dag alla
Den boken e bra..men det finns många bra böcker
Vandra i Ljus å Skönhet
vet men vill gärna titta i den
när den finns på tradera blir den rätt dyr så det är inte läge just nu får vänta, men det är ju bra att bibliotek finns
Örtmedicin och växtmagi.. min favvobok.. den är underbar..
Visst den e värd att äga har den
Men vad har jag inte i den vägen!
Vandra i Ljus å Skönhet
Glädjeämnet är att jag var på träff med reikivänner igår.. och fick en rejäl omgång. Behövligt.
Det roligaste var att när jag gav till en vän så såg jag bara en massa bäbisar och när jag berättade det så sa hon att hon jobbade på det.. Jag tror hon redan var med barn. :)
Hoppas eran dag blir fin.. jag kämpar. Kram
kul det låter med reike kanske något för mig behöver lite upp puffning………

Hej och hå.
Lite frusen är jag, men i Göteborg och då mår jag alltid bra.
Några enkla snöflingor ute, men längtar efter våren nu.
Önskar vårsol till alla.

Alla årstider har sin charm..tänk vad mysigt det är när första snöflingorna faller,det känns alltid speciellt..Min favorit är egentligen Hösten,och jag trivs bäst när det blåser och stormar ,då mår jag av nån anledning väldigt bra.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har jag i alla fall tittat på film med min 6 åring som är hennes absoluta favoriter och tillhör nog min med..om inte så är den så gullig och slutet..en film att rekommendera .Tim Burtons Nightmare before Christmas..älskar alla burtonfilmer…

Japp idag har dagen varit rätt tom och lite på gränsen till värdelös…min kollega har haft sina lektioner, morgon dagen är tom pga av friluftsdag så jag ska bara skriva klart ett prov och sen planera klart lektionen för onsdag/torsdag.. Samtidigt är jag fortfarande snorig och lite sliten efter förkylningen, känner mig lika snygg som en påse sopor…och det är ganska svinigt kallt ute så man är inte sugen på promenad. Så idag blev onyttigheternas dag, med semlor, godis och annat… Men va fasen det får vara så när det behövs…
Suck… men soffan ser skön ut :)