Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 635 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 15/2 09

God fm!

Jag mår inte bra i dag! Men till dagens glädje! Min solspegel som jag fick i <3 present hänger nu på väggen! Så vacker! De dagar det är mulet behöver jag bara titta på den, vacker lyser den på min gula väggsol

Nu plockar jag i mitt magiska rum, lägger älgtänder lite här o var! Hängt upp trumman! Hittat ram till mina korpar:)

Min fina armring sitter bra, jag fick den för 10 år sedan, den är himla vacker, jag ska nog använda den mer!

Solen skiner ute, klarblå himmel!:)

Ha en underbar dag!

MVH Isnornin

lightgoddes54
0

Det låter underbart--själv plockar jag med lite tvätt etcmulet här idag men inte lika kallt som igår.Blir en promenad i skogen med lillan och samla lite kvistar..funderar på att baka en kaka..

Hwinya
0

Min syster fyller år idag, så det blir till att fira henne :) Egentligen skulle hela släkten kommit hit för att fira både henne och mig (fyller på onsdag) men mamma är magsjuk så det får bli family get together idag =)

BabyDragon
0

Hejsan :)

E lite stolt över mig själv idag då jag har storstädat Skrattande Känns ack så skönt. Då ska jag bara plugga hela kvällen så e denna dag slut Tungan ute En kvällspromenad i mörkret efter middagen och lite tarot övning innan läggdags så blir dagen perfekt.

Ha en bra kväll alla. Kram.