Dagens glädjeämne 14/2 09 <3
Glad alla hjärtans dag!
Mitt ena glädjeämne i dag är att när jag var och handlade i dag på djuraffären blev det gratis, mycket bra, fick ett provpk på sanden jag skulle köpa! Nu hoppas jag bara att den är bra!:)
Fina presenter har jag fått. Mina barn blev glada för trasselhjärtana jag gjorde till dem. Min man ska göra sushi till mig i kväll! (min favo;)
Ha en fortsatt underbar dag!
Krama om varandra!
Isnornin
MVH Isnornin
Glädjeämne öppnat min magiska box med fröer..för genomgång å jag å yngste sonen ska ut ikväll åxå!
Vandra i Ljus å Skönhet

#1 vad kul:)
MVH Isnornin
Sol i skåne …..
#1 ha det riktigt roligt B

Behöver inte fylla på frön i år..
Nordisk stormhatt finnes i överflöd! Tror att någon frågade efter den så jag skördade.
Vandra i Ljus å Skönhet

#4 vad är den bra för? stormhatten alltså?
MVH Isnornin

Jag har äntligen städat sovrummet så att jag kan sova ostört (och känna mer för andra sovrums(bl.a.)aktiviteter)!
Så var jag och (ska det vara så svårt att hitta en titel!?) på restaurang tidigare på kvällen.

En dag i sportens tecken och det står en förtjänstfull pokal på bordet!;) Haha, det var kul ju. Solen sken hela dagen, kallt och strålande fint ute. Jag var helt "ledig" från allting. Nu är alla hemma igen. Middagen var uppskattad och disken blev diskad av någon annan än mig. Jag fick en fin teckning av den yngsta med hundra hjärtan på:)
Storhatten..har glömt va den e bra för ska kolla…den e enormt giftig ialla fall!
Vandra i Ljus å Skönhet
Nordisk stormhatt användes förr mot ohyra.. ;)

Stormhatt? Används mot väta mot huvudknoppen kallas i folkmun sydväst:D