Då blir det att fördjupa sig i trådlöjdandets mysterier hela helgen! ;)
Lika bra man låtsas att det är strömavbrott, jobbar i lyktans sken, eldar i järnspisen, går långa promenaderi solens sken, läser böcker…
En ledig helg och inget forum. Iiiiiiii …;)
Ha

Finemang nu har iaf jag skrivit inlägg för hela helgen.
Okej Då önskar jag alla här inne en mysig och skön helg
Ta hand om er
Ska man upprepa sej sååå många gånger??
Hm.. måste vara något hokus pokus i fokus ;)
Ja en hel helg utan iFokus?? HUR ska det gå?? Kanske det kommer att bli underbart trevligt.
Trådslöjd, hm.. måste åka förbi järnhandeln och se om de har nå tråd. Eller kanske färg så jag kan måla väggarna i stället för att klättra på dem. Solen ska visst lysa med sin frånvara, lutar mer åt att bli insnöad här enligt väderrapporten.
Så Ja.. Ha en fiiin helg alla.
Jag önskar alla en trevlig kväll. Själv ska jag ha en välbehövlig utekväll. helgen kommer jag förmodligen spendera me näsan i mina studie böcker. Eller kanske skriva lite på boken ^^
Ha de bra

Tror bestämt du blev lite tjatig där coturnix ;)
jag märkte inte ens att sidan var nere jag. Se där se där.
#5 Lol, skönt inlägg! :D
Är det fler än jag som upplever att iFokus är väldigt segt för tillfället? Har precis bytt till vår bättre dator, men det är ändå lika segt.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#11 Av och till har iF varit det både igår och idag.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
#12 Puh, skönt. Då är det inte datorernas fel.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Det har jag oxå märkt av! Men sen så håller min dator på att lägga av oxå, så trodde mest att det berodde på den :) Men då är det tydligen även iF's fel oxå :p