Dagens glädjeämne 8/1 09
God morgon!
Oj oj vad det är mörkt ute! Nu är det dags för barnen att vt!
Jag ska försöka mig på att göra en hängare i trådslöjs i dag, min dotter vill ha en… Det är bara att få stadga i den så den håller sakerna uppe;) Ja ja det ska bli kul att se!
Ett stort glädjeämne är att Hif ser ut att börja vakna efter Yule både gamla o nya har tagit fatt i tangentbordet ocg börjat skriva trådar! Fortsätt så!!
Ha en underbar dag!
Kram Isnornin
MVH Isnornin
Godmorgon alla dricker den första koppen kaffe mmmmmmmmm……….
- 1 ska snart ut måste till banken.
hoppas alla får en bra dag

Yey äntligen molypect utskrivet så nu ska vi se om halsen vill bättra sig…
Halloy, i dag blir det nog aldrig riktigt ljust, de snöar.
Tulpaner ett stort fång e mitt glädjeämne idag!
Vandra i Ljus å Skönhet

Mina möbler från Ikea har kommit :) via bussgods men dom är så underbara att de kör hem dem åt mig för 50 kr :) Underbara dag, nu behöver jag bara hosta mig till apoteket och hämta ut mollipectet..

Idag är faktiskt glädjeämnet att kag ska skriva ut novellerna från HiF och läsa ikväll. Det ska bli skoj efter en dag fullspäckad av saker som inte kan skjutas på.

Dagens glädjeämne; Julen är nerpackad i källaren, tack o lov!

Dagens glädjeämne.. lunch med sambon, storstädning och nedpackning av jul och sen att jag kommit igång med träningen :)
Spinning för hela slanten.

Det är kramsnö!
O
O O
O O
Har drömt mycket stressdrömmar inatt, sånt som gör en upprörd, så idag är en dålig dag. Vill bara sova eller gå i idé. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#9 hoppas att du får en bättre natt i natt!!!
MVH Isnornin
Jag drömde att jag mördade fyra personer inatt och lade dom i en hög. Hu!
Men dagens glädjeämnen var det ju: jag fick sovmorgon, har köpt lila tulpaner till mig själv, och nu luktar badrummet såpa!
#10 Tack, snälla! Det hoppas jag också. Vet inte hur man ska bearbeta drömmar för att dom ska försvinna…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#12 För tusen år sedan vickade jag i en lågstadieklass. Speciellt en kille var lite extra pratsam. Han berättade att han tränade judo och hans mamma hade lärt honom att utöva judo på det onda när han drömde mardrömmar. Kanske kan vara något. :)

Ah ta en sipp mollipekt och svipp man kan andas :) ..det är ju synd att det är recept belagt..
#13 hehehe, det kanske funkar! Tur att man inte hamnar i fängelse för mord i drömmar…
Eller ja, tur att man inte mördar de människor man drömmer att man mördar…snarare.

#15 kan bara hålla med, jag har haft så många mardrömmar nu etttag, judo får det bli!:) Tack för tipset Astraea!
MVH Isnornin
Det är väldigt mycket mardrömmar hos många just nu av någon anledning.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Ja, inatt har jag vaknat kallsvettig och mörkrädd. Fullmånen kanske?

#18 jag med. mardrömmar hela natten. Men jag tyckte inte månen var riktigt full än.. men den sken otroligt starkt i allafall.. höll sambon uppe till 03.00
Vissa fullmånar märks mer än andra. Tycker dock att många har drömt otäcka och skrämmande drömmar. T o m jag som aldrig annars brukar minnas så mycket.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Jag har haft andeviskningar i flera nätter nu, men blir mest irr över att jag inte fattar va de surrar om!
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag behöver lite hjälp med ett "moraliskt" dilemma nu på söndag, min ridlektion, nu på söndag, är svår och ta sig till och alla mina möjligheter(dem jag brukar åka med) verkar vara upptagen för denna kvällen! Bussen skulle göra att jag är där 2h för tidigt för en teorilektion som börjar kl 17:00 och kan inte åka hem förrän klockan sju med en chans att jag missar den bussen, och då måste vänta till nio! Den känns uselt att inte försöka att ta sig dit men bisarrt att det ev kan leda till att jag måste susa runt i 3h för att ta mig dit och hem! Vad skulle ni gjort? Det är ju jag som förlorar en teorilektion jag betalat för men seriöst det är inte värt 3h buss susande och väntande…

Hm, du har inte någon bok som du tänkt läsa som du kan ta med under restiden och väntetiden?
Allt beror ju på hur gärna du vill gå på teorilektionen

Hm jag känner ju på mig att jag antagligen redan kan det…då nivån är ganska spridd och ridskolor knappast kommmer börja med hur unghästen utvecklas på sina teori utbildningar, men repetition är ju aldrig fel. Men all den tiden för repetition hm…

Hoppa över då, det känns ju som om det är det du helst vill göra! 
Och du hittar ju inte motivation till att ta denna långa resa för teorins skull. Kosta på dig att känna att du valde rätt!
För mig får du iallafall slippa! 

Tack det lät bra