Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1054 ggr
Mililot
0

Hjälp med dröm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste ha hjälp med en dröm jag drömde i natt. Jag vet inte riktigt vad den betyder och jag vill gärna veta det. Joakim i drömbeskrivningen längre ner är min föredetta sambo, som jag inte riktigt vet om jag gjorde rätt som lämnade. Jag tycker alltså fortfarande otroligt mycket om honom.

Min farfar gick bort år 2001 och det här är första gången jag drömmer om honom, en väldigt stark dröm, tycker i alla fall jag.

"Jag och farfar satt i min pappas gamla pojkrum hemma hos farmor och farfar och tittade i ett fotoalbum som han hade i händerna. Det var massor med bilder i det, på allt möjligt, men det konstiga var att han berättade så mycket om varje bild. De var bilder på min bror och hans sambo, på mina föräldrar, och på massa annan folk, saker som inte hade hänt än eller som jag inte visste något om. Han bläddrade fram till en bild, en bild på mig där jag var gravid och han sa "Hmm, var det här före eller efter du hade grälat med Joakim och ni skilts åt?" Jag svarade honom att jag aldrig skulle gräla med Joakim, speciellt inte om barnet var hans, och farfar log och sa att jag kommer att bli gravid, med Joakim som pappa."

När jag vaknade kunde jag känna hans parfymdoft/rakvattendoft och jag kände även att han var i rummet. Drömmen var så otroligt verklig. Om jag inte hade kännt så tydligt att han var i sovrummet när jag vaknade, hade det bara varit en dröm med många andra. Ju mer jag tänker på det desto mer konstigt verkar det, visade han lite av min framtid eller var det här bara något min hjärna kokat ihop för att göra min förvirrad? :P Men jag har aldrig drömt något liknande förr!

Någon som vågar sig på en gissning?

/Mari :)

BabyDragon
0

Mysigt verkar det i alla fall :) kanske fick du besök och en liten hint av framtiden.

fridelfina
0

Det kan ju vara din tveksamhet som tar sig såna uttryck, har du gjort rätt som gjort slut eller vill du dela din framtid med honom som far till dina barn? Framtiden får utvisa om det stämmer eller ej! Men som babydragon skriver så kändes det som en mysig dröm med din leende farfar…

Du får hålla oss uppdaterade om detta! Glad

Mililot
0

Åh, tack för era svar! Det hjälper mig jättemycket! :)

Och ja, det ska jag göra Fridelfina :D