Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1388 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 5/2 09

God morgon!

Vad kul att träffen är på G!

Jag ska försöka handarbeta lite så jag har något till bytesmarknaden;)

Ha en underbar dag!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

Iram
0

Tycker jag med, gör att man får något rejält att se fram emot. Glad

Idag ska jag riva tapeter.

Kram Iram

isnornin
0

#1 Inte dumt inte att riva tapeter!

När ska frun titta in på en kopp chokladte? Jag har taskigt tålamod;) snida planer du vet;)!?

MVH Isnornin

Astraea
0

Inatt drömde jag om en stor årlig häxmarknad. Jag höll som bäst på att förbereda mig inför den, fixade både det ena och det andra samt synade mina förråd vad jag behövde mer eller nytt av. Häxor från när och fjärran strålade till den här marknaden. Det var onekligen en magisk marknad. Hum, hum, undrar så varför jag drömde om den..mäkligt, märkligt.. Förstår inte alls.. ;)

Chokladte säger du Isnornin… :)

Blodeuwedd
0

Godmorgon/förmiddag.. Idag är mina ögon grumliga.. *gäsp* Vaknade av att telefonen skrek rätt ut. hehe..

Häxmarknad?? Nää jag kan absolut inte förstå hur du kunde drömma om nåt sånt Astrea.. ;)

Chokladte??? hm.. varför lät det gott? Jag provade att göra äggmjölk i går kväll, det smakade helt okej.. fast var lite för salt med normalsaltat smör i.. jag drack nog lite för mycket och j-lar vad mätt jag blev.. *burp*

Riva tapeter?? Jag målar över mina… ;) Mycket roligare..

Nu väntar en promenad och sedan frukostäggen..

ha en fin dag nu alla..

spindelfot
0

jag ser fram emot häxträffen och hoppas att det blir bättre väder iår, visst det spöregnade ju inte men det var himla kallt och blött.. Denna träff nu vill jag att det ska vara varmt och skönt så att alla trummor funkar, och så att man kan gå omkring i linne! Inte jacka och tjocktröja och blöta strumpor!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Sovgott
0

Det snöar här. Alldeles vitt!

Dagens glädjeämne: jag har klippt mig, och frisören masserade mitt huvud när hon schamponerade det, och det var ljuvligt att bli ompysslad! Särskilt som mitt jobb är att pyssla om andra. Och ikväll ska jag gå på bio! =)

Outrageous
0

Jag har haft underliga drömmar. Har en städdag för övrigt. Och väntar på besked om jag får en inkomst snart så att jag kan betala alla räkningar som ligger efter. :( Inte kul att vara nybliven arbetslös.

evrekaw
0

Mitt eviga glädjeämne är att begrava mig i min aldeles egen mysfotölj, invirad i en filt med en bra bok och en kopp gott kaffe.

Att jag fick en ny CD med meditationsmusik av min man var inte heller dumt…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

BiGavia
0

Knäppdrömsnatt tydligen…jag har haft andeviskare jag!  Skottat snö har jag fått göra idag! Häxträffplatsen tiller högt upp från havet…..jag vill också ha det varm å gott där…annars får man väl klä sej!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Coturnix
0

snöstjärnan.jpg

Det snöade, det var fint.

Coturnix
0

# 9 Vi kan ju elda i spisen! Jag har ju lärt mig hur man öppnar spjället…Flört

marinelady
0

Dagens glädjeämne MYCKET NY SNÖ det är så mysigt, som en vit liten dröm, nu ligger hunden nöjd och glad och slaggar på soffan medans jag drömmer om en helg som börjar ikväll för mig :) annat glädje ämne kroppen verkar repa sig sakta men säkert…tror på att det var visdomstandslagningen och inte vinterkräksjuka som attackerade mig, men vi får se imorgon…

Ser så mycket fram imot häxträffen känns som en evighet bort..

lightseeker
0

#9 & 11, då får vi hoppas att jag får plats att sova där med, har litet svårt med kylan, kan man kanske säga,

Bappho
0

#10 Den stjärnan har du fångat fint.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

BiGavia
0

Vacker snöstjärna corturnix!

Jopp, spjäll öppnar, för då ryker det int å nu kunn du ju lägg på kaffepannan me nävan å!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BabyDragon
0

#10 du slutar aldrig att fövåna :) underbar bild.

spindelfot
0

Jag hoppas verkligen det blir bättre väder.. ååh hoppas hoppas.. så att det är varmt och folk orkar vara uppe hela natten..

jag låg och tänkte på vad jag skulle packa igårkväll, snacka om pepp!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Blodeuwedd
0

Nej vet ni vad.. nu går mina ögon i kors.. jag behöver sova.. skräm i säng mej nån snälla..

Godnatt

Astraea
0

#18 BU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Coturnix
0

Jahaja! Jag bytte just dator. Min egen lilla dator har barninternetspärr. Känner mig som askungen…prick kl 24.00 over and out.

Outrageous
0

#10 åh gud så vacker bild!

Coturnix
0

Jag är glad för er beundran av snöstjärnan! Och ingen är den andre lik.

God natt och sov så gott! Och dröm härliga drömmar! ;)

isnornin
0

#10 ÅÅÅÅÅ så vackert!! :) Tack för den vackra bilden!

MVH Isnornin