Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1471 ggr
Rovanja
0

Häxjobb

Någon här som har ett sk Häxjobb?

Är lite intresserad av att se hur det är att ha ett sådant

isnornin
0

Vad menar du med häxjobb?

MVH Isnornin

Rovanja
0

Ungefär som det omtalade "häxriket"

Att man kan försörja sig på att lägga tarot, spå i händer eller som andlig livscoach.

Sådant.

Känenr du till det?Glad

isnornin
0

"häxriket" nej det har jag inte hört talats om..

MVH Isnornin

evrekaw
0

Visst finns det de som har det. Men det är nog få förunnat att helt kunna försörja sig på det…

Minns också tydligt första gången jag var och spådde mig… Den kvinnan ville inte tala om pengar eller fasta belopp. Ge vad du vill och vad du tycker det var värt, sa hon. Jag undrade varför, och då menade hon att om man sökte för stor vinning skulle hennes krafter sina…

Vet inte riktikgt vad man ska tro, för jag har ju träffat bra medium som tar rejält betalt…Obestämd

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

spindelfot
0

#4 de medier som tog saftigt betalt kanske helt enkelt hade enorma utgifter, chaufför, assistent, årgångswhiskey, som de helt enkelt behövde!

Men jag gör skillnad på att arbeta som medium och tala med de döda, och att arbeta som häxa och göra orakel, det är två olika saker, de döda anhöriga kanske skiter i kanalen, de vill bara göra sig hörda. Häxan däremot, jobbar med andra slags andar som man måste hålla sig till lags med. Det är min syn på saken..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

evrekaw
0

#5 Njae, tror inte det med tanke på att jag var hem till henne - det ska va årgångswhiskeyn då…Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

spindelfot
0

#6 Kanske var hon tvungen att leja en städfirma som kunde städa hemma hos henne först, och sedan en inredningsfirma som kunde inreda, så att det skulle bli presentabelt först.. Fick du kaffe eller te, kanske var det lyx-te för flera hundra kronor hekto..

NÄÄ vad jag är taskig.. men jag blir så chockad av priserna vissa tar, och provocerad.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

DyrkaMin
0

500 kr tog en spåkvinna i Kalmar.

Omho försörde sig på det (som spådam) vet jag inte

Bappho
0

Jag har varit och spått mig vid två tillfällen. En gång var jag till en äldre klok gubbe som spådde i vanliga spelkort och så bjöd han på fika med kokkaffe, och han spådde även i sumpen efteråt. Han tog inte betalt men accepterade gåvor. Allt han sa stämde på pricken.

Sedan har jag varit till en kvinna som är medium och häxa. Väldigt dyrt. Jag önskar verkligen att hennes framtidssyner hade stämt, det hade varit helt underbart, men tyvärr har inget slagit in.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax