Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 989 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 4/2 09

God morgon!

En väninna har hört av sig och är i stort behov av magisksalva! Då är det bäst att förbereda så hon och hennes familj får så de klarar sig. Hon har psoriasis, och tycker att salvan hjälper, det är min stora glädje att kunna hjälpa mina vänner!

Hoppas att ni får en underbar dag!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

BiGavia
0

Morrn morrn.

Ja, att kunna och få hjälpa vänner e ett stort glädjeämne… Här är det -6 idag å det är ett bra glädjeämne också, få se om jag får på mej laggarna idag!

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hwinya
0

Ska iväg och jobba som vikarie på fritids i eftermiddag, ska bli kul och se hur det blir. Men äntligen kommer det börja rulla in lite pengar på mitt väldigt tomt ekande konto :P =)

fruhannaa
0

Jag har en sjuk dotter vilket gör att jag blir hemma idag, det ska utnyttjas till max. Vi ska baka bröd och kanske något fikabröd med.

//Hanna

bettin65
0

Hej Isnornin

hoppas du inte tycker att jag tränger mig på men vad är det för en magisk salva ? har själv psoriasis kanske kunde var något för migGladhar svårt att hitta något vill helst inte ha cortison, provade zorna innan men nu har dom ändrat innehållet och den är inte lika bra längreObestämd.

Mitt glädje ämne vi får de lite snö här nere i Skåne men förtillfället yr det bara runt .

isnornin
0

#4 det är lavendelsalva som hon tycker är så bra:)

MVH Isnornin

bettin65
0

Om du får något över kanske jag kan få  köpa lite och prova.

isnornin
0

visst får du det! pma mig din adress så skickar jag dig ett prov:)

MVH Isnornin

bettin65
0

ok ska göra det.

isnornin
0

Glad

MVH Isnornin

Iram
0

Hej svejs!

Ledig dag = alltid ett glädjeämne. Internet är seeeegt här, vilket kanske i längden blir ett glädjeämne just idag då jag borde göra annat än att sitta här och häcka. Men ikväll önskar jag mig ett fungerande internet igen!

Glad

spindelfot
0

Idag var en underbar dag! För idag fick jag äntligen mitt csn bidrag.. Efter massvis med papper och turer hit och dit och en jäkla röta av administrativt krångel och telefonsamtal och fan och hans mamma.. Efter en fruktansvärd tid av armod och fattigdom så har jag äntligen lite pengar! Inte mycket pengar men när man är så pengalös som mig känns femtusen som EN MILJARD!

Idag var jag och handlade mat, och det kändes så jävla skönt att kunna handla lite som man ville, utan att behöva prioritera och räkna precis på kronan så att man var säker på att pengarna skulle räcka.. kunna köpa 'lyxvaror' som värmeljus.. det har varit en tid nu då jag endast kunnat köpa det allra allra viktigaste, som mjölk och sånt.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Astraea
0

Åh strålande Spindelfot!! Blir så glad för din skull!

Blodeuwedd
0

#11 Heja Spindel Grattis.. ja visst känns det som en miljard  minst…

Vet du jag vaknade av att jag blev biten av en spindel i morse.. *s* i Drömmarnas land.

Coturnix
0

//Jag drömde att jag rodde en tung träeka i snön till busshållplatsen för det var enda sättet att komma härifrån för att handla. Och jag grubblade så på hur jag skulle orka ro i uppförsbacke när jag skulle hem igen.//

Glädjeämnet är väl då att jag vaknade innan jag skulle hem med varorna.

Heja spindelfot bra kämpat!

marinelady
0

Usch hade min första lektion idag efter att ha legat i tandläkarstolen i 4h…detta ledde till att jag hinner börja men måste avbryta efter att ha skrivit ett ord på tavlan. Springer ut på toaletten och kräks ett par gånger, lyckas därefter att få det på kläderna och tacka gudarna/gudinnorna att min VFU partner kunde ta över..Jag fick åka direkt hem, en tanke som slog mig nu, trodde att det var xylocainet som jag fick hos tandläkaren, men efter hemkomst så fick jag feber och sov i 4h och nu efter febernedsättande tabletter så verkar det funka någorlunda, men jag funderar om jag fått vinterkräksjukan, vilket skulle betyda att jag absolut inte får gå till skolan enligt smittskydslagen inom 48h… men hur ska jag veta det?

Feber, fontänspya, diaree och nu först har jag kunnat äta något som stannar kvar.. nej får se hur det känns imorgon det är ju inte mer än så. Dagens glädje ämne att jag äntligen kunnat äta..

BiGavia
0

Kärlek till dej marinelady/ BiGavia

BabyDragon
0

29 grader feber. Ska jag ALDRIG bli frisk?? :S

Tur att ni finns här ^^ Det lättar på bördan litet.

Kramar

BiGavia
0

Kärlek till dej å BabyDragon!

BabyDragon
0

#18 Tack så mycket ^^ det kyler mig lite grand :D

fridelfina
0

Kryapåsighälsning till de som behöver och Grattis till Spindelfossingen!

Här är stora glädjeämnet att min stora trollunge fyllt 13 år! Liten blir stor…i förrgår när vi var och handlade ville hon köpa barnmat på burk! Tyst Eeh, men jag kom å tänka att jag minnsann köpte såndär päronpure och nån köttgryta som jag faktiskt gillade. Å så kommer jag ihåg att vi var några som sprang omkring med napp ett tag på högstadiet! Oskyldig

Så jag frågade vad hon ville ha - fruktpuré vart det!

BiGavia
0

Känner du dej het kan du sätta is mot armvecken eller knävecken!

BabyDragon
0

#11 Grattis spindelfot ^^

#20 Tack söta du

#21 Nej uscha jag fryser så hemskt .

Blodeuwedd
0

Åå jag behöver namnförslag.. Jag får hem två kattungar troligen i helgen.. två små vita flickor.

Tips??

BiGavia
0

#23….snöflingan å o isa

fridelfina
0

Freja och Saga?

BabyDragon
0

mitt första namnförslag är Bast. Återkommer med nästa när jag fått fundera lite till :)

Blodeuwedd
0

skriver på listan och väntar med nyfikenhet på fler förslag. :)

fridelfina
0

Egyptiska gudinnor hakar jag på! Flört

Isis och Gaia? (Två modersgudinnor)

Här är många att välja på http://sv.wikipedia.org/wiki/Gudinna

fridelfina
0

Nordiska Skade hör ju vintern till

BiGavia
0

Isas å Gaia e helt underbart ( hoppas att katterna inte kastreras hahaha)

Blodeuwedd
0

Gaia.. *nickar*
Gaia är taget..

Funderar på Ishtar - Kärlekens gudinna och Himlens drottning.. men lite jobbigt att säga.

Jo de ska kastreras.. senare.. så roligt ska vi inte ha..

BabyDragon
0

Gaia är perfekt ^^

Ja vad kan man förvänta sig från ett sådant här forum annat än gudinne namn ^^

BiGavia
0

Mina katter heter Helios å Adonis å det var innan jag hamnade henna…..med er alla! den som kom sen heter 08:an..så de höll inte riktigt med att forumet påverkade mej! hahaha

Bappho
0

#31 Jag hade en katt som hette Ishtar när jag var ung. Hon var också vit :)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Iram
0

Du är väl ung ännu, Bafo?

Flört

Bappho
0

Jo, i sinnet i varjefall :D, ca 16.

Blodeuwedd
0

#34 vad kallade du henne när du ropade.. kisse??? Ishtar låter lite som ischias..:)

Och jag ser ut som sjutton ;) då borde det väl räknas som ung??

Bappho
0

#37 Lite speciellt namn, men man vänjer sig. Kommer ihåg när sonen döpte sin första katt Mörk. Hade jättesvårt att vänja mig att kalla honom det. Men ett tu tre var han Mörk med alla :)