Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1318 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 3/2 09

God morgon!

Äggen är kokta, kaffet är klart! Matsäcken till min lillskrutta är klar! Nu är det bara att ta det lugnt:)

Ha en underbar dag!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

Coturnix
0

God morgon! Det är redan ljust ute Jippi! Nu hinner jag bra.

Kanske det blir sol idag med.Hoppas, hoppas!

Bappho
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här blir det kallt men vackert väder och solen har redan stigit upp bakom nyponbusken.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Coturnix
0

/Verkligen fin bild/GladHär blev jag svuvad på uppgången, solen gick och gömde sig igen.

Bappho
0

Stackars dig! Jag är så glad att solen är tillbaka. Synd bara att det samtidigt ska bli så kallt. Får hålla tummarna att bilen startar.

isnornin
0

#2 vilken skön bild! Är det nya kameran som är så bra?

MVH Isnornin

Sovgott
0

#2. Fantastisk bild, Bafo!

Jag tvättar och dricker kaffe. Mulet ute, än så länge. Dagens glädjeämne: jag är ledig idag!

isnornin
0

Mera glädje! Jag är ledig i helgen!! Jag undrar vad i 17 jag ska hitta på!!!???:) Tips o idéer välkommna:)

MVH Isnornin

Blodeuwedd
0

Godförmiddag.. Ja Bafo det är en jättefin bild.. förmodligen den enda sol Jag får se idag ser det ut. -8°C… ioförsig varmare än i går. :)

Idag får jag städa undan efter dotra som far fram som en stormvind när hon är hemma.. Eld i spisen och disken i blöt. Nu en kaffetår och sen hugga in.

Ha en fin dag alla ni.

Astraea
0

Läcker bild Bafo!

Hwinya
0

Har äntligen fått ett jobb igen, efter min misslyckade tur till irland. Hahah, förhoppningsvis till och med två jobb :p

Jätte häligt väder idag! Strålande sol, -10 grader, har vart ute med min kusins kavalier på morronen, härligt. =)

Bappho
0

#10 En tur till Irland låter helt underbart. Hur kunde det bli misslyckat ;-)

spindelfot
0

jag vill också ha två jobb, du kan ge en av dem till mig, rättvist.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

BabyDragon
0

Åh jobb :) jag vill också ha ett på sidan om studierna, men de e int så många som vill ha studerande här :P kan ju inte jobba heltid för så lite har man inte att göra som student ;) 39 graders feber (tillåt mig tycka synd om mig själv :P) Hundarna tycker att jag e jättetråkig. men de vägrar lämna mig! Speciellt inatt när jag hade en sådan värk att jag låg å grinade i timmar. Då ville de ligga på mig, men de gjorde ju så ont (särskilt då den ena e en 55 kilos rottweiler) Känns lite bättre idag. Hoppas på en lugnare natt.

Kram på alla.

DanielF
0

Åh va mysigt allt låter. Jag tog ledigt från skolan idag. kände mig inte så pigg. Men gick ut lite i solen och köpte mig en pendel. wiii. så nu ska jag väl försöka lära mig lite hur man använder den. Några förslag?

KRam

fruhannaa
0

Idag har jag åkt längdskidor en sväng det var skoj.

I övrigt har jag arbetat och gjort det jag måste här hemma…

//Hanna

BiGavia
0

Kväller, Solen har skinit, nu faller vita flagor tyst från ovan. De bryr sej inte ett dyft om att jag blänger på dem. De landar och gosar ner sej med miljontals andra vita vänner!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört