Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1191 ggr
spindelfot
0

Alternativ till crearome..

Crearome har produkter av bra kvalite, man behöver inte undra över den eteriska oljans kvalite tex..

Men de är så jäkla dyra i sina avgifter, att det tillkommer 120 + frakt 87 om man bestället under 600, det tycker jag är galet..

Finns det några andra affärer som är ungefär lika bra men lite billigare? Googlar järnet förstås men detär ju trevligt att höra egna vittnesmål om vilka affärer som funkar bra, när man vill köpa hem lite oljor och finare grejor.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Ganna
0

Nu var det flera år sen jag handlade av dem, men Amphora Aromatics i England har bra saker till bra (iaf då) priser.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

spindelfot
0

ash, de hade ett minimiordervärde på 100 pund!

Ganna
0

#3 Jag lovar att säga till om jag ska beställa därifrån - fast det kan dröja. :/

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

isnornin
0

#0 finns det inte crearome butik där du bor eller har jag fel???

MVH Isnornin

lilla-ja
0

Har vid ett par tillfällen handlat från

Brambleberry i USA. Portot är ju förståss rätt

häftigt, men det har varit bra produkter.

I England finns ju PaganDreams.co.uk med stort

utbud…..

spindelfot
0

Det är främst höga portokostnader och expeditionsavgifter jag stör mig på, det känns ju som att lägga  pengarna i ett hål i marken.

Vill någon gå ihop sig om en beställning på crearome så hojta till..

a-wise-woman
0

Det finns ju ganska många butiker som säljer Crearomes oljor. Varför går du inte till en sådan och köper de oljor du vill ha? Det finns ju också "Aroma creative" som har kvalitets oljor, kanske är de billigare….Hittar du ingen butik i din närhet så hör av dig till mig vad du behöver för olja så kanske jag kan fixa billigare frakt. Handlar ofta från Crearome då jag jobbar med aromaterapi.

Endast döda fiskar flyter med strömmen

spindelfot
0

jag har hittat en hemsida som heter sannanature.com

Det står inte mkt om de eteriska oljorna där, inga latinska namn eller specifikationer på innehåll vilket gör mig misstänksam.. Men de säljer ju burkar och annat bra.

bettin65
0

Här är en länk till en nät affär du har kanske provat men tror att dom har en del av crearome grejer portot är bara 39 kr vet ej kvalitet  men kolla om du vill

http://www.amuletten.net/

BiGavia
0

Tycker att sannanature.. såg ok ut…eteriska oljorna  innehåller ju ett rent preparat…och priserna skiljer sej mellan de olika eteriska oljorna.

Doftoljorna är ju mer osäkert vad de innehåller…men tack spindelfot för sidan.Glad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört