Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1100 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 31/1 09

God morgon!!!

LÖRDAG! Godis!! (har ju ätit det hela veckan men men!)

Ska in till Mora en sväng, ska bli spännande o se if jag minns allt vad jag tänkt göra! Får återkomma :)

Ha en underbar dag!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

BiGavia
0

Dagens glädjeämne…ett hopp om att se solenSkrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BabyDragon
0

Mora, det är riktigt fint där Glad Här är det mulet, varit de i två veckor. Saknar solen och månen så otroligt mycket nu. Hade en riktigt trevlig fredagskväll med vänner, mys och en sväng på stan. Ska skriva på boken, träna med tarotleken och ta hand om mig själv idag.

Ha en bra dag kramizar

Blodeuwedd
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon.
Godis?? Näähädu isnornin.. Det får jag inte äta.. ;) Hoppas Moraturen ger dej det du tänkte.
BiG om du får se solen kan du väl hojta.. ;)
BabyD låter som en fin dag. Hoppas den blir sån.

Glädjeämnet för dagen här är tulpanerna som står på bordet, de jag fick av barnens farmor igår när vi var och handlade.
Tulpaner är väl något som minner om våren och ljuset.

Idag tänkte jag åka hem till min mor en vända.. mysa lite över en kaffekopp, ska bara se till att fåglarna har mat först.

Hoppas ni får en fin dag alla.

BabyDragon
0

#3 Tulpaner, de e så fina. Låter som en mysig dag för dig med :) önskar dig en sådan dag. Kram

Blodeuwedd
0

#4 Tack.. :) så här års är ju tulpanerna de vackraste blommorna. (ihop med alla andra)

BabyDragon
0

Jag längtar tills maskrosorna visar sig i dikena. Man blir så glad då ^^ det brukar vara min första vår kick. Fast nu har jag flyttat så långt norrut så det tar nog ett tag till :)

isnornin
0

Ni ska inte tro att jag komm ihog att göra det jag skulle! Typisakt mig!:)

Jo godis. Russin, tranbär, jordnötter och choklad!:)UMM vad jag är sugen!

Nya mikron är hemma, den gamla gick och dog här om dan..

Jag har så &%%¤¤&&/&% ont i ryggen att jag vill bara gråta! Nej jag orkar inte åka till farbror Dr igen, de säger bara "vad konstigt" el "jag hittar inget fel på dig, dina värden är så bra"…det är ju bra ifs. men jävlar i havet vad ont det ska behöva göra:(

Jo då Mora är fint, det tänkte jag med fårsta g när jag åkte dit, såg till att hitta mig en mas och flyttade dit.;)

MVH Isnornin

Blodeuwedd
0

isnornin.. inte roligt att ha ont ryggen.. har du provat spikis?? Den sägs ju vara ett under mot ryggont.

BabyD jag kan skicka en maskros till dej när de kommer här om de kommer tidigare än hos dej ;)

GudinnanLilith
0

Ja idag blir det choklad….mums….och kanske ska köpa tulpaner till köksbordet…och ja,vilken känsla när maskrosornas tid kommer…ska vi ropa på våren?

isnornin
0

#8 nej det har jag inte testat än men det får nog bli något sånt..

MVH Isnornin

BabyDragon
0

Uscha inte kul att ha ont. Jo dr hittar ju inte alltid orsaken tyvärr. Har du provat att prata med sjukgymnast? TENS är en jätebra grej om du får komma till Sjukgymnasten :) har en sån apparat hemma och det ger mig tillfälliga stunder med mindre smärta.

Vad snäll du är BW ^^

En sak jag funderade på. Om man vill fylla ett magiskt redskap me kraft eller rena det så kan man ju låta det ligga i Fullmånens ljus. Fungerar det även om det är så målnigt att månen inte synns?

Kram på er mina vårglädje spridare :)

isnornin
0

#11 nej det är inte kul. Jag lider av kronisk smärta, jag har testat met mesta.

MVH Isnornin

BabyDragon
0

#12 jo de har jag me. Hoppas att du snart är bättre!

BiGavia
0

Isnornin…kan jag hjälpa dej på nått sätt?

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

isnornin
0

All hjälp är välkommen!

MVH Isnornin

isnornin
0

#13 Tack det samma!

MVH Isnornin

Coturnix
0

Varit och handlat tråd till de trådslöjdane och lite till mig. Jag ska nog också kunna slöjda grejer en dag. Varit och firat estetias födelsedag.  Occh knappt inget kunde jag förmå mig att äta. Maränger, glass, godis, choklad. läskedrycker…gjorde en kopp kaffe med smörklick i. Tog tre matskedar grädde på ett fat, strödde lite kaffepulver över.

Det är märkligt och jag vågar inte riktigt tro på sambandet efter bara två veckor. Men värken har gett sig och svullnaden av anklarna…

Pojkarna slöjdar i hallen, vispar och skålar och ljusstakar….;)