Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 727 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 30/1 09

God morgon!

FREDAG!!

ha en underbar dag!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

BabyDragon
0

Tack detsamma kära du :) och alla andra ^^

Endroppeihavet
0

Hm, idag har jag tydligen någon slags skrivning.. deltenta.. fick jag reda på igår. Så det kommer ju gå jättebra^^

Men det e ju fredag o d e inte fy skam.

Minusgrader och snö.. det e ju.. en riktig vinter utomhus… ? Vad hände med växthuseffekten?

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

BiGavia
0

En dag som alla andra…nä, snart e det Imbolc. ljus-ljus-ljus

Bless alla

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
0

Godförmiddag..Hunden ska hämtas för morgonpromenad.

Å jag har installerat en ny webbläsare.. Nu går det så fort här att jag blir sittande och glor på trådarna innan jag fattar att det är en ny. ;)

Funderar på att sätta upp vita gardiner… kanske..

Ha en fin dag alla..

marinelady
0

Morgon här ska det tas en morgon promenad sen ska jag iväg på ridlektion…och sen  får vi se om man orkar med after work..

Hwinya
0

Äntligen fredag! Fast det gör väl inte så mycket skillnad för mig egentligen som ändå inte har nåt jobb :p Men det är skönt med fredag ändå. Ikväll blire tacos, som alltid på fredagar här i huset :p Ska nog lura med mig mor min till Ulriksdals slottsträdgård imorron, inföskaffa lite jord och fröer så att man kan börja sin egen vår inomhus =)

Ha det bra idag!

BabyDragon
0

#6 låter som en underbar fredag :) jag e fortfarande sjuk, ska försöka städa då jag tror på att jag kan bli frisk fortare då. En grej jag har för mig, varesigde e placebo eller verkligen fungerar så är jag glad vilket som. Så Städa det jag orkar, nya sängkläder och en dush…. mmm… ser fram emot duschen :)

marinelady
0

Måste bara sprida lite glädje, fick veta idag att min plats på ridskolan var kvar och nu har jag betalat in avgiften ( 2700) och ordnat någon att åka med till och från ridskolan!  Jag är så lycklig så jag vill bara spricka allt har löst sig så fint och ridlektionen idag gick som en dans, trots att jag inte ridit på nästan 1 år på "riktigt"… Helt underbart när allt dåligt börjar väga sig rätt igen :) Jag är bara så glad och hoppas alla andra här har en helt underbar dag!

Lorelai
0

:) chocklad och småtrollen sover.. det ÄR en underbar fredagkväll. :P

isnornin
0

#9 Hej! Kul att du är tillbaka!!

MVH Isnornin

Bappho
0

#9 Har saknat dina inlägg!

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

BiGavia
0

Lorelai e min motpol…hoppas att inläggen blir fler…tänker på dej då å då!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört