Dagens glädjeämne 28/1 09
God morgon!!
Det börjar bli ljust ute!:) -5 lagom;)
Jag pysslade inget igår så jag har abstinens så det kliar i fingrana!!:) Vill göra en till skål, men får se vad det blir och hur långt matrialet räcker!
Ha en underbar dag!
Kram Isnornin
MVH Isnornin

En lugn och skön morgon. Jag sitter här själv med min kaffekopp, lillsonen har tydligen bestämt sig för en sovmorgon.
Dagens glädjeämne är att min kull kaninungar blev öronmärkt igår. Har gruvat mig eftersom vi uppfödare inte längre får märka själva efter årsskiftet. Det är veterinärens sak nu enligt jordbruksverket, något som varken vetten eller uppfödarna är speciellt nöjda med.
Min kull var först till märkning här i Mora, så det blev lite av en test. De provade med både lugnande spruta (på halva kullen) och bedövningscreme, och efter en och en halv timme hade vi kommit fram till att cremen fungerade bäst. Det blev inte så fasligt dyrt men jag fick rabatt pga att jag var ett testobjekt. Nu är de iallafall fina och gröna i öronen.
Nån som vill köpa en fantastiskt vacker liten tanbebis? 
Kram Iram

#1 Vilken sötnos!
När vill frun pyssla lite;)?
MVH Isnornin

När som helst! Det börjar ju som sagt bli dags att göra hjärtan nu. Det var en synnerligen bra idé du kläckte där. Fick du mitt PM?

#3 jag kan inte öppna det:(
MVH Isnornin

Asch! Frågade bara om du eller jag ska fixa temamånaden på Trådslöjd?

Tur att det finns telefon:)
MVH Isnornin

Ja, och nu är det fixat! (Fick låna datorn en liten stund)
:-)

Tack det blev bra!!
MVH Isnornin

2 flaskor rött + Fiesta
(speakin of which; vars tog SPIDERSPIDER vägen förresten?)
Glädjen idag var att hälsa på på gamla jobbet.. men det blev oxå dagens sorg och ilskeattack.. Jag blev först arg, sen ledsen och sen besviken och nu försöker jag att inte bry mej.. Men det är inte så lätt.
Jag skulle vilja förtrolla chefen till en groda. 
Dagens glädje är att jag har jobbat med M, att jag har simmat och att jag inatt får sova i min egen säng! Tjoho!

Tvättstugan/ badrummet är i perfekt skick. Inte en pryl på fel ställe. Inte ett otvättat eller ovikt klädesplagg. Så befriande känsla. Ska tappa upp vatten i karet och tända ljus på kanten.
(Söt kanin skulle jag ju skriva också)
#11 Kram

#10 varit i stockholm en vecka! sedan har man ju haft fullt upp med skolan osv, jag lär mig tyska på kvällarna..
bis später!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

#1 Så söt…men jag behöver verkligen inte ett husdjur till… Jag har just nu praktik och fullt upp…det känns som hela världen ramlar i knäet på en och säget åt mig att ordna allt..
Men snart är de helg och då ska jag vara ledig!