Dagens glädjeämne 27/1 09
God morgon!!!
YES jag lyckades göra en skål i trådslöjd i går!!:D
Ha en underbar dag
kram Isnornin
MVH Isnornin

Det var fint isnornin! Jag hoppas den visas.
Nu går jag ut till fåglarna! Fin dag alla!

Ja jätte fin !
Synd att jag inte kan pyssla med det, har ont i mina händer
jag får hitta något som är snällare mot händerna
Läsa………….

Snygg Isnornin!!
Mitt glädjeämne..mer aktiv i mina sysslor än igår kanske?
Snyggt Isorni. Har du hållit på länge?
Dagens glädjeämne…. hm… att jag älskar min sambo så att det gör ont i hjärtat att se på han. 
Har påbörjat min resa i Häxeriet igår på allvar. Kanske kan kalla mig häxlärling :P De e skit kul 
Önskar alla en god, snöfri dag.
(Skottade 3 ggr igår å de ska snöa resten av veckan här
)

Tack!:D några veckor har jag hållt på o trasslat med trådar, jet är kul:)
MVH Isnornin
Igår rensade jag ut bland mina kläder. Nu åker alla för små, för stora, för slitna, för trasiga kläder UT. Och viktigast av allt tyckte jag det var att NU kastar jag ut alla kläder som jag faktiskt inte tycker om, och som jag aldrig använder.
Man ska ju bara omge sig med saker man tycker om läste jag någonstans, och det måste gälla även kläder. För varför klä på sig något som man inte trivs i? Varför spara ett för litet plagg i tron om att jag någon gång ska bli slank och smärt och kunna ha det? Jag mår bara dåligt varje gång jag ser det där plagget och påminns om att jag aldrig kommer bli smal!
Nu återstår bara att frakta iväg klädkassarna till frälsningsarmén eller nåt (utom de trasiga kläderna, de går till brännbart). För kanske finns det någon som trivs i de kläder som jag inte längre trivs i eller aldrig har trivts i?
Men vad jag blarrar! Det enda jag ville skriva egentligen är att det är en befrielse att rensa. Nu är det bara förråden också som ska rensas. Där finns mycket att bita i. Ett annat glädjeämne är att jag nu har en ny skrivare. Som fungerar. Hurra!
Vill passa på att tacka Iram för att du skrev om din vårstädning för ett tag sedan, och därigenom inspirerade mig att ta tag i min egen lumphög här hemma. 

Varsågod, Sovgott! Jag rensar också just nu, det är jätteskönt. Har tagit en veckas semester för ändamålet så att jag ska slippa avbryta mig hela tiden. :-)