Är det bara jag??
Som tycker att huset i vänstra hörnet på dataskärmen där det står Häxor i fokus, inte passar så bra in på häxor?
MVH Isnornin
Är det iFokus som bestämt bilden?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Jag vet inte…
MVH Isnornin

Nej jag tyckte den bilden vi hade innan var bra. Men det kanske är någon av oss som bor i det där huset? (Liknar mitt) Buhu.
Träd och ugglor ska det vara! ;P
…eller pepparkakshus kanske…för att riktigt frossa i sagohäxan.

#3 ja vem vet;)
Jag minns inte hur bilden var innan….hum Ja inte så dumt med pepparkakshus, lite roligare än det kalla gråa vi har nu…
MVH Isnornin
Sajtvärden får bestämma bild, om bilden inte är copyrightskyddad.
Är det Iram som valt den där har hon humor :) men jag tycker också den borde ändras… ser så trist ut, och vi är ju en färgsprakande hednaskara!
Idétajm: Om Iram, eller ngn av oss tar en bild så skulle den kunna bli sajthuvud. Det vore väl coolt!?
På Trolltrumman gör vi en rolig grej man kanske kan anamma här också: vår logga ändras med årstiderna!
Då det är höst kommer det höstlöv dit och lite sånt, vid vinter så är det snö runt mannen med trumman, och vid jul kan det dyka upp en och annan julbock och kärve tex :)
Mvh, T

Vilken bra idé trumman!
MVH Isnornin

Haha! Jag och pojkvännen pratade om den loggan senast i helgen.. Jag tycker det är ett jättevackert hus men som logga för oss, njaa. Tycker även jag att du har en bra idé där Trumman. Vi om några borde väl ha en logga som förändras med årstiderna.

Personligen tycker jag bilden är helt rätt. Den passar min smak fin fint. :)
Men.. byta efter årstid.. ja.. :D Byta bild. varför inte. Vore nice att ha en bild av Coturnix där.. ;D För du är en så jäkla bra fotograf. :D

#8 jag röstar också på bild tagen av Coturnix!
MVH Isnornin

Det finns många här som har lyckan att äga en kamera som visar på ett fantastiskt "bildseende"!!!

Definitivt en bild av dig Coturnix!
Huset ser ut som ett typiskt spökus! 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

hm…jag får nog säga att jag tycker om den bilden, jag kan lova er att det liknar vårt hus, lägg till ett högt torn så är jag hemma :)
men det går fint att ändra efter årstid, det hade också varit trevligt :)

# 14 Ett högt torn!!! Åå vilken dröm!!!! Ett torn, det drömmer jag om.

hade jag ett torn skulle jag sitta i fönstret och titta ut argt hela dagarna, för helheltsintryckets skull..
nej nu flamsar jag bara, dags att gå och göra något annat än att sitta vid datorn, hej svejs.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

#15 Tornet är underbart :) jag har tornrummet ihop med mitt sovrum, dörr emellan, tyvärr är inte tornet isolerat o ska renoveras, sen blir det "mitt eget häxrum" :)

Nej, jag har inte valt bilden. När jag startade den här sidan fick jag välja bild, och valde då ett vackert foto på en lönn. Den hade jag lov att använda då Bafo plåtat den. Och lönnen är dessutom mitt favoritträd, ja alltså precis just den där lönnen som står på min mors föräldragård. Bilden är underbar.
Tyvärr dök dennna nya bild upp helt oanmäld när iFokus gjordes om nyss. Jag blev inte tillfrågad eller ens förvarnad om att den skulle ändras. Jag blev lite förargad först, kände mig överkörd. Sedan glömde jag faktiskt bort det eftersom andra saker dök upp, en massa problem med buggar osv.
Fast nu känner jag mig lite sur igen. Över bilden alltså. 
#18 Men då kan vi ju göra en kul grej av det, kanske ha en omröstning eller tävling om vilken bild vi ska byta till?
Dom byter säkert om vi ber dom, när vi har bestämt oss alltså.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#19 Det var en bra idé tycker jag:)
MVH Isnornin

En ny funktion är att alla trådar som man inte läst färdigt vandrar förbi i en ruta till höger. Ska man gå igenom dem får man nog sitta här ett par dagar. Hehehe;)
Konstigt att meddelandelampan lyser när man själv skrivit pm, även att inläggstråden blir markerad som oläst när man själv skrivit sista inlägget.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax