Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1069 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 21/1 09

God morgon alla fantastiska hedningar på häxor i fokus!

Här är det busväder, aldeles korpsvart ute! 0 gradigt och blåser!

Grattis till vinnarna i novelltävlingen!!

(Iram jag har en idé;)

Jag ska försöka mig på en ljusstake i dag!:S

Ha en underbar dag!!!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

Coturnix
0

God morgon! Lycka till med ljusstaken! ;) Nu är det ljust och gässen är utsläppta.

Astraea
0

Good luck med staken Isnornin!

Själv har jag mig en helledig dag idag. Ska umgås med vänner hela dagen och bara ha det underbart.

Vekka
0

He he…det lät! "good luck med staken isnornin" hehe Glad (nu vet jag ju att det gällde en ljusstake, men kunde inte låta bli!) hehe…

isnornin
0

;)

jag önskar jatt jag kunde bjuda er alla på mina goda fiskbullar!! smaskens!

MVH Isnornin

Blodeuwedd
0

Dagen började med en snöpromenad i vackert väder. Härligt.

Hahaha.. ja det kan ju behövas ett lycka till med staken ;) Fast jag tror i alla fall det kommer bli fint.

Gässen utsläppta. Låter jättemysigt!

En heldag med goda vänner, kan det bli bättre? Ha det så mysigt Astrea.

Ha nu en fin dag alla ni.

bettin65
0

goddagens alla

sitter och dricker lite god ägg mjölk framför datan. nu har vi faktiskt sol i skåne 0ch +3 graderbörjar bli skönt.

ha det bra

BabyDragon
0

Hej :)

Här är det också 0 gradigt och snödjupet har sjunkit från gårdagens nysnöade 5 dm till 4 dm. Lite småsoligt och skön luft. Idag ska vovvarna få ut och busa i djupsnön,

Lycka till me lyktan :)

Ha en bra dag.

isnornin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är staken Sture!

MVH Isnornin

marinelady
0

God eftermiddag allihopa :) här har det jobbats på pedagogik uppgifter och käkats lunch.. Förberedelser för VFU har startat och jag måste ut på en promenad…men ska vila maten lite först :) är det någon som vill ha min feel good musik tips för dagen så är det denna Love is my drug

Sofie-A
0

mitt glädjeämne måste vara att jag fick VG i Genuskursen! woho! *klappar sig själv på axeln och sätter en guldstjärna på näsan*

Nu håller jag på att peppa mig själv för att orka åka iväg till spinningen vid 19.00… kroppen säger nej men jag vet att den bara luras. Den vill egentligen träna. Den vet bara inte om det än Tungan ute

BabyDragon
0

#7 wow läcker.

#10 Grattis :)

Jennix
0

Jag är glad för jag gick upp tidigt, att det gick bra att ta blodprov, att jag har lite träningsvärk men inte för mycket, och att jag hade en väldigt intensiv dröm när jag hade siesta. :)

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

BabyDragon
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Detta får bli dagens glädjeämne :)

Outrageous
0

Idag har jag gått på stranden och plockat snäckor och fina stenar. :D 
Sedan har jag ätit fantastiskt god mat, dricker vin och spelar Guitar Hero som min mor tyckte kunde vara kul att införskaffa. ;)
En riktigt bra dag!

Sofie-A
0
#13 vilken fin :)
marinelady
0

Just det ja ytterligare ett dagens glädjeämne NI Är Toppen Här På HIFKyss

Astraea
0

Du är flink med staken Isnornin.Cool Vill nog försöka mig på en sådan i framtiden.

Själv kom jag hem med Kalevala, äntligen! Ha velat läsa den i så otroligt många år. Plus att vår jättefina teater här hemma sätter upp den i sommar.

http://www.vastanateater.se/_vastana/

Plocka stenar och snäckor på vintern låter mysigt. Verkar som du hade en fin dag Out.

isnornin
0

Kyss

MVH Isnornin

bettin65
0

Instämmer han  är jättefin ljustake StureSkrattande

isnornin
0

Tack!

MVH Isnornin