Dagens glädjeämne 23/1 09
God morgon!! FREDAG!
Grattis alla Frejor på namnsdagen!:)
Jag är glad för att Iram kom hit i går kväll! Tiden gick för fort bara… Vi pysslade lite (hon pysslade, jag gjorde trasselsudd!)
Det känns som ad dagen i dag kommer att bli bra fast jag har ont som %&%¤¤%&& i kroppen.
Ha en underbar dag!!!
Kram Isnornin
MVH Isnornin
Godmorgon alla
Va sugen man blir jag kan inte äta sånt bröd längre ( eller kan o kan men jag har börjat med LCHF) Så just nu är bröd förbjudet.
Men dagens glädje ämne är att jag gått ner 1,1 kilo på 5 dagar
ha en fin dag
Go'morrn.
Grattis Freja!
Här putsas också kilona.
BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet
Godmorgon.. Hahaha det här är ju lite lustigt.. LCHF.. jag oxå.. minus några kg sen nov… men jag vill ha godis.. fast ändå inte.
Ha en fin dag alla
# 3 ja det var ju lite lustigt.
jag vill ha en semla men ändå inte

Mums semlor…Idag blir det sann grötfrukost sen så åker jag in och shoppar en runda för att ikväll kunna förlora mig i bokens värld :) en perfekt dag.

God middag! (Fiskbit och majonäs till frukost.)
>>Ser mkt god ut den där mackan isnornin!<<
Fallande snöflingor under förmiddagen. Nu grått och stilla. Känns som om "ute" väntar på något. Inte ens vindspelet rörs. Fåglarna är tysta…
Semlor, godis,…ska nog pressa en apelsin.
Mitt glädje ämne är att jag ser fram emot kvällen (ska te puben) även om min kropp inte vill hålla med, men de skiter jag ärligt talat i. Ha en bra helg om vi int ses mer.
Kramizar

#7 Vi syns efter helgen väl? Ha det så trevligt nu;)
#8 ja då ^^ mena int som det långa farväl som det lät som :PSes efter helgen. Lär inte mås å bra imorgon efter puben ikväll ;)
Kramiz
BabyD oj oj oj Vad ska du göra på krogen som får dej att inte må bra i morgon…?? ;)
Hoppas du får en rolig kväll. 
Jahadå de får jag :) nu e jag uppsnoffsad och sitter med min första cider. Ha en bra kväll alla hoppa :)