Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 600 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 19/1 09

God morgon alla häxor och alla andra hedningar!

Snart Imbolc! Det ska bli så skönt!:)

Nu är det att njuta av kaffet!

Ha en underbar dag!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

Coturnix
0

God morgon! ;) Kommit lite snö under natten. Pysslar med presenter till i morgon. Ska baka en tårta. En fin tårta med marsipanblommor.

Snart är det dagsljus, går ut och släpper ut gässen. Kvack, kvaack, kvaack.

BiGavia
0

Mornmorn, dagens glädjeämne  att jag kommit en bit med oavslutade projekt, haha . Snart vågar jag starta nya!

Bless i ljusets antågande.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Astraea
0

Här är det snöoväder. Att sitta inne, plugga och kura känns bra. Och idag koras vinnaren i novelltävlingen, jaa!

Önskar er alla en fin dag.

BabyDragon
0

Stter inne å pluggar i snöväder jag me :) ganska mysigt. En ny termin och nya spännandekurser börjar idag :´)

Ha det bra

Outrageous
0

Natten igår var den vackraste någonsin.
Jag är lycklig. Det är ett glädjeämne starkare än något annat.

fruhannaa
0

Jaha, dagens glädjeämnen (hittills) Allt gick bra hos skolsköterskan för min son. Jag är nöjd med min lilla tenta jag skrev idag, känns som att den gick bra.

Blodeuwedd
0

Dagens glädjeämnen hm..   Det går inte att elda i spisen behöver sota ur skorstenen och jag är höjdrädd.. Ingen bra kombination. så nu fryser jag…. sen har jag gormat i telefonen på nån från Telia.. ingen glädje i det! Mest ilska.. Hoppas kvällen ger mej lite glädje… just nu är jag bara ARG!!!!

Hwinya
0

Äntligen hemma efter i stort sett den värsta veckan i hela mitt liv! Skulle ha jobbat på irland hela våren, men hamnade hos en väldigt konstig person som bara tyckte att jag var dum i huvet och inte kunde nåt. Men nu är jag hemma ! Tack och lov för det! =)

marinelady
0

Dagens glädjeämne är att nu verkar kroppen vara med på lite mer ansträngande träning :) och jag har fått praktik plats äntligen :)

Astraea
0

#7 Här, jag bjuder på fikapaus. :) Önskar dig en fin kväll.

Blodeuwedd
0

#10 du är en raring.. detsamma gogumma.

BabyDragon
0

# En STOR kram te #7 och #8 Hoppas att kvällen blir underbar och lugn :)

BiGavia
0

Årets tristaste måndag

Har du varit ovanligt nere idag? Inte konstigt, det är årets mest deprimerande dag.

Idag, den 19 januari borde man helst ha tillbringat i sängen, åtminstone om man ska tro den brittiske forskaren Cliff Arnell. Det är nämligen den mest deprimerade dagen för 2009 och officiellt döpt till "Blue monday". Anledningen till att just den dagen skiljer sig från andra beror på en kombination av dåligt väder, brutna nyårslöften, hopade räkningar och en saknad efter julen.

Enligt Arnell kan man räkna ut årets mest hopplösa dag genom en matematisk formel där man räknar in bland annat väder, skulder och vilket behov man har av förändring. Datumet infaller olika varje år, men alltid i januari och alltid på en måndag.

I år räknades den "blåa" måndagen som extra deppig på grund av finanskrisen.

Coturnix
0

Nämen, igår höll jag på att bryta ihop. Idag har jag gjort mer än man gör normalt på en vecka. Så nu borde det verkligen vända. Sista uppdraget är att få den trådslöjdande sonen, av inspiration av Iram, att genast avsluta och gå och sova. För jag är trött!!;)

Jennix
0

Jag har haft en OK dag, för jag såg fram emot kvällen och en prova-på i Befriande Sång, vilket var helt underbart! Skrattande Så inget depp för mig idag iallafall.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

BiGavia
0

Haha, häxor vänder fortare runt än andraKyss

Blodeuwedd
0

#12 Tack BabyD kram tillbaka till dej.

Ååå BiG det förklarar varför jag i går var jag arg som ett bi och jättedeppig. Eländes Telia och igensotad skorsten. Kvällen slutade bra efter ett telefonsamtal med en gosyster.