Dagens glädjeämne 18/1 09
God morgon!!!
Det ska bli gott med frukost! Kaffe och pannkakor;)
Sen blir det ut och leta ståltråd!
Ha en underbar dag!
Kram Isnornin
MVH Isnornin
Go'morrn, sovmorgon. nyss ätit frukost. Äggröra fetaost å broccoli. Nu kaffe!
Dagensglädjeämne är att det bara e minus 7, å katterna kan vara ute.
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag är glad att sonen verkar helt kry och dottern mår också toppen men magen är inte helt ok ännu.
Är också glad att jag är kry, hoppas fortsätta så…. (maken var sjuk igårkväll och inatt…)
Bara jag kvar…. håller tummarna för mig själv 

Idag ska jag till min mormor och morfar och äta brunch :) Eller det är väl egentligen lunch men jag har inte ätit frukost än ;)
Det var fest hemma hos oss igår, sambon bjöd över sitt band med deras respektive så vi kom i säng ganska sent. Och nu luktar det rök och öl i hela lägenheten.
Ska defenitvt renas lite med rökelse idag :)
Men jag är glad ändå!
#3 Låter kul :)
Själv ska jag fortsätta kurera mig. Den bra aspekten är att jag kan sitta här inne och pssla idag :P Ha en underbar Söndag allihoppa.

Sköna söndag :) idag ska jag ta tag i mina rutiner och få ordning livet lite efter sjukdomsperioden/ tentaperioden som varit. Det är också min sista helt krav fria dag så här ska bara njutas :)

Ätit ostbågar till frukost. Fryser lite. Väntar på att nåt ska hända. :P
Tror eftermiddagen blir mysig :)

För mig blir det kladdkaka, glass och film tillsammans med en kompis till kvällen. En riktig myskväll, härligt!
Haha, va ni ska mumsa gott , för mej blir det keso å bär utan socker! Jag rensar systemet…eller försöker i alla fall
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag har köpt en massa ståltråd! Jag ska sätta mig och försöka få till något skojigt!:)
MVH Isnornin
#9 Visar du hur de blev sen??? 

#10 vi fðr se;)
MVH Isnornin