Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1005 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 17/1 09

God morgon!!!

Underbart! Jag är så lycklig! Jag sov så gott i natt!!:) I dag är jag ledig! Jag ska bara vara, och må bra!

Jag önskar er en underbar dag!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

Sofie-A
0

Älskar såna dagar :)

Själv ska jag bara ta det lugn och "pysselstäda" lite..det är när jag går runt och små dammar lite, flyttar runt lite prylar och så. är den trevligaste typen av städning väldigt mysigt att göra tycker jag :) men berätta inte det för min sambo! haha

fruhannaa
0

Idag gick sonen och jag ut i skogen och plockade lite enbär… Glad

Men det var inte allt, jag kunde visa honom både rådjursspår, harspår och rävspår. Tänk så spännande han tyckte att det var.

Det var en trevlig stund i skogen i alla fall.

Coturnix
0

Jag har trätt upp skivade citrusfrukter på ståltråd och hängt upp dem i fönstren. Orange och gult, så fint blev det, tycker jag. ;)

Det var pricken över i. Innan dess så hade jag städat och putsat.

#2 Mysigt att gå i skogen med barnen och lära om spår! :)

"pysselstäda och bara vara" Inte dumt alls!;)

BabyDragon
0

Haft lite svårt att hitta glädjeämnen idag. Ligger me feber i flunsa. Men dagens glädjeämne får bli att jag är med den jag älskar.

Ha en bra kväll alla.

marinelady
0

Min migrän har släppt äntligen…men den förstörde hela dagen för mig…nu sitter man och funderar på beach 2009 och konstaterar att jag bor i Norrland där är det naturligt att ha lite värmande fett i dessa kalla vatten…

Outrageous
0

Har varit i Kalmar ett par dagar. Festat på studentvis, minnesluckor och borttappade bankkort, men jag är glad ändå. :P
Tillbaka i Göteborg, har det lugnt och skönt.

BabyDragon
0

#6 Det lät kul :P hoppas du inte e bakis idag :) kramar

Outrageous
0

#7 Jag klarade mig rätt bra faktiskt :)

BabyDragon
0

#8 Låter bra det :)