Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 670 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 16/1 09

God morgon från -20 i Dalarna!brrrrrrrr

Dagens stora glädjeämne; FREDAG!!!!

Ha en underbar dag!!

Kram Isnornin:)

MVH Isnornin

Bappho
0

Kallt här med. Dagens glädjeämne, att bilen startade..

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

BiGavia
0

Go'morrn, gnistrande kallt här å -40. Skönt me stugvärmen.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BabyDragon
0

Me -25, jävulska ont och tenta nu kl 9 e de lite svårt att se de underbara. Men de verkar som vi får sol i alla fall ^^ Kramar på alla

bettin65
0

bara - 2 grader i skåne det kanske får bli dagens glädjeämne här

ha en underbar helg och dag i dag

Bappho
0

#2 Undrar hur -40 känns..

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

fruhannaa
0

Jaha ja. Mitt stora glädjeämne idag är att mina barn inte har kräkts idag. Igår kräktes de och sov hela dagen.

Nu håller jag tummarna för att helgens glädjeämne ska bli att jag och maken slipper eländet…

Endroppeihavet
0

Det är skönt att solen skiner, det är skönt att ha så mycket att vara glad över.. tacksam över..

*gladsnyftar* Im so happy.!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

BiGavia
0

Glädjeämne med posten ,ett ursnyggt halsband å örhängen,,, men ingen avsändare???

På grund av materialet som använts, tror jag nån av mina vänner här är givaren. Snälla ge dej till känna!!

BiGavia
0

Bafo   -40 är inte så farligt som det låter, luften e torr och de blåser inte. Fast jag vill inte stå stilla så länge, å så får man hålla koll så man inte får frostskador. Kram

Sofie-A
0

Jag är glad över att den muntliga genustentan gick bra! Godkänd! Yeees! High five till alla! :)

Sen har min kille spelning i kväll i Huddinge på Huset. Seminfinal så alla ni rockälskare där ute håll tummarna för att de går vidare :)

marinelady
0

Dagens glädje ämen jag är äntligen klar med etik hemtentamen… fick 12h och gjorde den på 7…men gud så tråkigt man kan ha…nu ska städas, köpas tulpaner och bli lite fräscht och fint igen här hemma

Sovgott
0

Hemma var det -6 imorse. I byn där jag arbetar var det -11. Är ledig i helgen och ska fira detta med att dricka bubbel och äta gott ikväll.

Och så fick jag ett julkort (!) idag, som tagit en månad på sig att komma fram på grund av att avsändaren glömt att skriva min adress på kuvertet! Tur jag har ett mindre vanligt efternamn.

Wirgo
0

Glädjeämne för mig idag är självklart att det är FREDAG!! Jag är ledig hela helgen och ska ägna mig åt en ny bokGlad

BabyDragon
0

Dagens glädje är att jag har en hel helg ledig. Var läng e sedan jag inte behövde plugga över en helg ^^ så hoppas jag att flunsan ger sig. Kramar på alla

isnornin
0

Jag är så glad att ni vill vara med och dela med er av eran glädje!!

Kyss

MVH Isnornin

BabyDragon
0

Ja men du e ju så söt så de e int så svårt :)

Blodeuwedd
0

Glädjen idag är att i morgon får jag träffa goda vänner, både gamla och nya, i Säter och Borlänge. Trumma och vara tillsammans. Kuuul!

Dessutom fick jag en härlig solskenspromenad i skogen idag när det bara var -7°C ute.. nu är det -13°C och så kom jag ihåg hur man gjorde °

hihi Kyss

-40°C har jag aldrig upplevt men märkväl -37°C och DET var inte skojigt. Frys inte ihjäl nu BiG.. Ska vi skicka lite ved eller har du så du klarar dej?

BiGavia
0

Ha Ha, jag klarar mej, nu är det bara -25.Skrattande

Astraea
0

Helt sanslöst, jag är hur avundsjuk som helst på BiG. Jag vill också ha mycket snö, iskallt, elda och gå omkring i raggsockor.. Glädjeämnet är att jag kan drömma… Haha!

Blodeuwedd
0

Bara -25°C.. jamen dåså då går det ingen större nöd på dej då ;)

Blodeuwedd
0

Astrea.. hörrö.. det är inte så himla roligt som du tror.. det där med iskallt och måsta elda.. raggsockor okej.. men inte det andra..

marinelady
0

Hihi har fått 3 nya böcker dessutom idag så nu blir det läsning av roliga saker för en gångsskull :)

Iram
0

Glädjeämne… jag har en ledig helg framför mig och imorgon åker jag och maken en tur neröver, köper lite matsalsmöbler, går på restaurang och tar in på hotell över natten.

Kram kram och trevlig helg!

Skrattande

BiGavia
0

Trevlig resa Iram!Skrattande