Dagens glädjeämne 15/1 09
God morgon!
Vad glad jag blev när jag drog gardinerna från fönstret! Månen lyser så fantastiskt vackert!!! Jag hoppas att ni andra har mölighet att se det!
Jag tror att mitt lukt och smaksinne är på väg dit det ska vara!!YES:)
Lista på trådar som jag hoppas på att kunna handla imorgon ska göras!!
! dag närmare Imbolc!:D
Ha en underbar dag!
Kram Isnornin
MVH Isnornin

En underbar morgon. Aningen kallt men lljuset gryr allt närrmre :)
Klockan är 9… Jag är VAKEN! Snart slutar min ofrivilliga ledighet.. Det är konstigt.. men jag trodde jag skulle glädjas åt all fritid.. Men det ledde snarare till att jag kände mig totalt meningslös..
Det ska bli skönt att göra något.. känna att jag är på väg..
Mitt glädjeämne indeed.

Jag är också vaken..eller ja, i mer vaket tillstånd än sovande i alla fall. Ska dricka lite té och sätta igång med pluggandet.
Så mitt glädjeämne idag HOPPAS jag blir att när jag går och lägger mig ikväll så kan jag troligtvis så mycket att jag kan ordbajsa mig till ett G i morgon haha.
Hoppas ni får en underbar dag!

Samma gäller här, te och tentaskrivande. Och förhoppningsvis är jag färdig till kvällen. Det blir mitt glädjeämne + att vi ska börja flytta in så smått under helgen. Välja tapeter till hallen etc. JA!!

#5 oh flytta är roligt :) Speciellt de där småturerna till ikea efter fina gardiner och småprylar

#6 Precis! Fast i Karlstad, där jag nästan bor just nu, har vi fantastiska Gengåvan, dit blir det nog också turer. :) Vi får 2,60 i takhöjd och har stora, höga fönster så gardinerna blir låånga..

#7 långa ljusa gardiner som dansar lite lätt i en varm sommarbris. såna vill jag ha :)

#8 Är vad jag oxå är svag för.
#1 Kul att se hur den ändrar sig från kväll till morgon.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva…..
Idag kom även min svart/vit randiga jack skellington korsett jag köpt på tradera <3
och inatt köpte jag två band av sveriges medeltida ballader på tradera för ett överkomligt pris. finemang finemang
#0 ja månen är hur fin som hellst här också. Lyser väldigt starkt :)

"11 GRATTIS
jag undrar om träffen 2009, något som planerats?
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Grattis Eiyra!
Ja, hur blev det med träffen 2009? Hallå, hallå…
Vad för träff???
Att jag har hunnit plugga lite trots barnen som är magsjuka. Stackars de, hoppas innerligt att de är bättre imorgon.
Idag är jag glad för att jag har gått en promenad trots att det var svinkallt, och att jag fick lite gratis mat, och att jag har tränat! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#12+13 tackar tackar