Dagens glädjeämne 13/1 09
Eftersom jag är uppe innan tuppen idag så tänkte jag att jag sätter igång den här tråden denna underbara men än så länge mörka morgon :)
Dagens glädjeämne är att jag är på bra humör, oförskämt bra humör faktiskt. Det där med att träna fungerar verkligen för mig.
Idag ska det jobbar fram till kl 11, sen ska jag hem och plugga och troligen hinner jag iväg på spinning ikväll också.
Konstigt hur en dag som jag skulle sett som helt alldaglig före årsskiftet helt plötsligt är en dag värd att leva :) Men bra känns det.
Vad ska ni göra idag då? Underbara människor :)
Go,morron.
Ett av dagens glädjeämnen måste ju vara du Sofie-A
Ska väl hantverka å städa i dag å mysa med katterna. Det räknar jag också som glädjeämnen, att ha allt detta. Sotaren kommer också idag å snyggar till rören på insidan eldstaden.
BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet

God morgon!
Jag ska försöka fån klart min lykta i dag…:) Det är kul men jag har krånglat till det!;)
Ha en umderbar dag
Kram Isnornin
MVH Isnornin

Gomorron vänner!
Efter en lååång jobbhelg ska jag äntligen få vara ledig en dag. Ska utnyttja den till att gå igenom två stora garderober och sortera/slänga. Imbolc är på väg och det känns i hela kroppen. Vill röja och städa och släppa in ljus och luft!
Kram

#3 Aha det är nog det som är här också, jag har också fått städnoja. Det är så härligt med Imbolc!
MVH Isnornin

Jaa, man vill bara ha frisk luft o tulpaner! :-)
Vi håller på att göra iordning matsal (rummet mellan kök och vardagsrum). Håller på och river ut allt gammalt nu, och sedan ska det tapetseras i någon ljus tapet. Ett glädjeämne är att jag efter en del letande äntligen hittade en gustaviansk matsalsgrupp och vi ska hämta den i helgen. Längtar!

Vad härligt att läsa att fler känner av Imbolc haha. Har redan smygstartat med ett ljuslila blockljus.
Dagen innebär att skriva på tentan inom grounded theory. Ska bli roligt, faktiskt! Längtar att få dra igång, märkligt. kan kanske ha att göra med att jag närmar mig slutprodukten..
En riktigt fin dag önskar jag er alla!

Hm jag ska ha tag i mina Imbolc planer efter fredagen som kommer, då är jag antagligen frisk och färdig med den här tråkiga kursen… men dagens glädje ämne är ljuset :) äntligen börjar de komma tillbaka

Idag har jag gjort en skiss till en tavla jag ska måla, samt att vi ska möblera om för att få lite nya vyer :) Mysdag.
#5 kul att få lite nytt. Det brukar ge så mycket tycker jag. :)

Andra dagen på massagekursen färdig! 13 och en halv vecka kvar och massage varje dag :)