Dagens glädjeämne 12/1 09
God morgon!
Äntligen måndag! Jag ska ringa läkaren i dag, nu orkar jag inte mer, förbannat snor, man kan ju inte sova för skiten!
Hoppas att ni får en underbar dag!!
Kram Isnornin
MVH Isnornin

Uppe i tid för att tvätta. Vid 16 reser jag mot Göteborg i ett par dagar. Far vidare mot Kalmar på torsdag.
Dagensglädjeämne är att jag nog inte har några sorgeämnen. :)
#0 Jobbigt att det inte gett sig än. Krya på dig!

Isnornin - krya på dig vännen! Med den inställningen släpper det snart ska du se. :)
Out - trevlig resa! Du verkar verkligen resa runt en del, vad gött. För många år sedan hade jag och en kompis allvarliga planer på att köpa en liten lastbil och cirkusvagn, måla allt i rött, gult och blått och resa runt i Europa. Det blev aldrig så, då. Jag tror ändå dagen kommer komma någon gång men inte än. :)
Mitt glädjeämne är min fantastiska studievägledare. Helt plötsligt öppnade sig en otrolig möjlighet med skräddarsydd termin. All yttre stress är som bortblåst. Det här är min gåva, min tid. Jag börjar lektioner i april men har ändå att göra hemifrån. Den här chansen borde så många fler få. jag är så glad - och lugn.
hej alla
dagens glädje ämne i dag kan jag ta det lugnt och bara vara för en gång skull
ha det bra alla även Isnornin som e sjuk
trevlig resa etc
kram

#2 Tack. :) Jag reser rätt mycket ja. Delvis pga distansförhållande men passar på extra mycket den här månaden för SJ har en kampanj så alla upp till 25 får resa för 25kr - alla resor. (Om man har priokort, vilket är gratis att skaffa)
Låter som en kul idé det där med cirkusvagnen :D Hoppas ni genomför det!

Hej hej så var slutspurten för ytterligare en kurs på mig. Nu måste man läsa etik och hänga med i studierna… suck vad jag inte vill…Men sånt är livet, dagens ljuspunkt jag känner att jag blir friskare och friskare för varje dag.