Dagens glädjeämne 9/1 09
God morgon!
Tänk vad tiden flyger i väg! Redan fredag!
Här blir det det lilla lugna i helgen! Hoppas att jag får till baka min styrka snart och blir frisk! I natt sov jag lite iaf! Yes vad skönt det var:)
Jag ska försöka mig på att trådslöjda lite i dag, det jag gjorde i går var bara slös på matreal och det åkte i återvinningen!
Ha en underbar fredag alla häxor och andra hedningar!
Kram Isnornin
MVH Isnornin
god morgon alla
i dag en fin dag men lite mulen +4 grader
hopas att alla som är feber sjuka förkylda snart blir bättre
ha en underbar dag alla
kram/hedningen

God Morgon allihopa här är det långkörare med min favorit serie Veronica Mars som förgyller denna dag.

Det är fredag och för första gången på länge är alla i familjen friska.
Har min jourkisse tur så får hon en egen ägare idag. *Hoppas*
Känner att jag har lite mer energi idag så ska nog ta tag i och röja upp lite i lägenheten. Är lite motigt ibland när min dotter drar fram allt i samma takt som jag plockar undan.
God förmiddag! Här är +3 och solsken. Jag har skallebang och har ingen lust alls att packa och bege mig för att tillbringa hela helgen med jobb på annan ort. Men jag tänkte ta en simtur innan jobbet, och hoppas att detta ska få mig att klättra uppåt på humörskalan!

Inte syns det till några plusgarder här heller, men nu bara 7 minusgrader. Det är veckor sedan det var plusgrader och alla andra både norr och söder om mig har det varmare. I môrôst var det bara allra nordligaste delarna av landet som hade kallgrader och jag förstås. Det är ju i alla fall varmaste dagen sedan lördag före jul.
Godmorgon
Här skiner solen och det är inte så kallt heller. När jag vaknade luktade det starkt av nykokt kaffe och rostat bröd så jag trodde jag hade besök, men icke.. Allt var bara en dröm, suck! Sådana drömmar är ju inte obehagliga i alla fall.
Jag har sotat ur spisen och ska nu åka och köpa lera för den gamla hade spruckit. Sen får vi se hur länge det dröjer innan jag kan elda. Måtte det inte bli kallare.
Ha nu en fin dag alla..
BW kram
Natten var lugnare men drömde en speciell dröm som var ett kriminaldrama där jag hjälpte några barn att hitta bevis mot en pedofil… En väldigt rörande dröm, då jag fick kontakt med barnen som hade haft svårt att lita på vuxna tidigare. En pojke spelade piano för mig…och sen visade han mig var mannen gömt videoband han spelat in.
Idag är det sol och jag ska bli borttvingad från datorn - YAY! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Här har det varit klarblå himmel, skinande sol och värme. Riktigt vårväder. Tog en promenad vid havet och lyssnade till isens dova melodier. Det lät nästan som en sorts trumma långt därunder.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
go'kväll, är i stan nu , å gjort mej fin. För vem vet ja' int'
Vandra i Ljus å Skönhet

jag har äntligen hittat söta vintage rysch och pysch spetsbloomers. Jag är sjukt glad över det!

#11 Vilket vackert foto det blev. :-)
#11 Ibland kan det bli riktigt bra när man tappar och har sönder något :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax