Häxor iFokus

Häxor

Etikett: drömmar-och-drömtydning
Läst 2670 ggr
paddorna-222
0

Födde en vit hårig schimpans (apa) ???

För några dagar så drömde jag att jag var på förlossningen och skulle föda baby men plöstigt kom vit hårig schimpansen från mig och läkare var sååå chockad och fattade ingenting. Sen försvann apa och läkare ville undersöka mig mer och även apa men jag sprang efter apan. Då var en liten flicka som tog apan och råkade bryta vänstra handen på apan.  Efter stund letade jag efter dem men jag hittade inte dem och när jag skulle tillbaks rummet så hittade jag inte tillbaks utan gick vilsen hela tiden och hamnade bara  åldersdomshem hela tiden, det är som labyrint. Jag sprang hela tiden men hittade inte tillbaks, suck sen vaknade jag. Jag är med barn nu

[trumman]
0

Oj, en vit hårig chimpans :) hellre det än att föda en lång hårig sjuk sköterska tycker då jag.

Mvh, T

OzzyochJag
0

När jag var gravid så drömde jag helt absurda drömmar om förlossning.
Samma sak med många av mina kompisar, det är tydligen gansak normalt, någon sa att det är ett sätt att förbereda sig mentalt.

Coturnix
0

Har också den erfarenheten, att man drömmer underliga födslodrömmar under graviditet.

Blodeuwedd
0

Samma här.. jag drömde så mycket mardrömmar tex, om att jag inte skulle kunna hålla barnet varmt när jag väntade min första att jag var tvungen att gå och handla en uppsättning kläder och filtar innan drömmarna upphörde. Jag vaknade hysteriskt svettig varje natt.

spindelfot
0

GRATTIS

Jag drömde att jag födde ett litet marsvin, när jag precis hade blivit gravid. Jag minns att jag kände, att det här känns konstigt.. någonting stämmer inte, men samtidigt så skulle jag gilla läget. Jobbigast blev det när jag funderade, på hur jag skulle lyckas amma skapelsen, marsvinet med vassa små tänder..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Casiopeia
0

#5 Tur att marsvinsungar kan äta fast föda från födseln då :-)

Själv har jag drömt att jag fått en kull kattungar… flera gånger. Jag har inte ens kunnat skylla på att jag är gravid. Det sjuka är att i drömmen har jag alltid blivit jätteglad- Kattungar är ju skitsöta! ( bättre än en skrikande människovalp…)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Jennix
0

#6  Det har jag också! Lyckas du tolka det så säg till mig, för det var bland det konstigaste jag har drömt nån gång… :O

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!