Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1930 ggr
[Spanaren]
0

Svensk Völva?!?!

Mist kan du förutspå något för år 2009? Fick det rådet från ön när jag skrev i tråden och efterlyste en svensk völva.

/kram Bappi

BiGavia
0

Mist är inte längre aktiv, Men att föra in framtiden i nuet, kan de vara gott?

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

[Lady-Oona]
0

Framtiden…..? ja den är du i just nu om du har ditt förflutna som referensram….och inte säger du "hurra jag är nu i framtiden" nä knappast och det kommer du inte att göra om 5 år heller. Allt är ett stort NU.

Bara en liten hjärtevänlig tanke i 2008 års sista flämtande andetag.

Völva, en fornnordisk titel på de vi oftas kallar medium i dag.

Ha det gott därute, kram Oona

[Spanaren]
0

Att leva i nuet är skönt och om någon kan sia något om år 2009 skulle det heller inte vara fel/ kram Bappi

Zoraye
0

Att sia och utföra divination i olika former är väl även det sådant som en häxa kan göra om h*n vill, det är väl upp till var och en.

Jag är alldeles för okunnig inom området för att uttala mig om 2009, annars skulle jag gladeligen göra det.

Jodrena
0

Jag är inte heller någon anhängare till att söka mig till framtiden, men jag ska inte säga mer om varför jag tycker som jag gör här och nu, för om jag har förstått den allmänna viljan härinne rätt angående moral m.m. lämpar det sig väl inte med den sortens diskussioner i den här tråden.

Är inte det just en del av vad många häxor gör, siar? Det är väl i den här tråden ni som siar kan visa vad ni går för :) Kan ju hända att bappi bara var ute efter den personliga framtiden, men jag fick tanken att det kanske handlade om året i stort.

[Spanaren]
0

Ja jag tänkte mig hela året 2009 men om någon vill sia året för mig så inte mig emotFlört

/kram Bappi

haltalotta
0

Bappi det är lätt att hamna fel med olika trådar och inlägg, har jag märkt. Jag märkte att det blev fel på ÖN när jag nämnde tarotläggning. Men jag tycker man ska kunna vara lite vidsynt eftersom många ämnen går in i varann.

Se in i framtiden finns olika sätt att göra, men bästa är att vara här och nu. Ett dag i taget, så blir man inte besviken om det inte blir som det har siats om.

Kram

/Haltalotta

Jennix
0

#7  Jag vet inte om Tarot förutsäger framtiden, utan snarare visa på vilka tendenser som finns och vad som kan sägas om NUET…och vad eventuellt kan bli konsekvenser. Jag tror inte själv att framtiden är helt fixerad, utan att vissa saker går att förutse för att de är konsekvenser av nuet. Som t.ex. att många blir arbetslösa nästa år pga ekonomisk kris.

Nåt annat har jag ingen egen erfarenhet av och kan inte uttala mig om…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

[trumman]
0

*pretantiöst skitsnack raderat*