Dagens glädjeämne 7/1 09
God morgon!
Här har det varit stressigt på morgonen!!!!
Min förkylning tar inte slut, jag är så trött på detta elände!:(
Min glädje än så länge är min familj! Jag är lykligt lottad!
Ha en underbar dag!
Kram Isnornin
MVH Isnornin
Gomorrn, frånvaro av stess, skickar varma tankar till dej Is.
Stress söndrar oss, kärleken läker våra sinnen!
Bless alla
Vandra i Ljus å Skönhet

Tack BiGavia! <3
MVH Isnornin

Idag orkade jag gå i hela femton minuter med min hund. Skön för den stackars hunden. Vilket betyder att influensan har övergått till stadiet där slem fösöker kväva mig och förblöda mig med enorma mängder hosta. Men febern verkar hålla sig borta (liite droger för det har nog gjort susen). Men jag måste studer lite och det ska jag nog orka :)
Undrar om man förtjänar godis när man har influensa? Jag tycker nog att man gör det, det plus en massa te med honung :) och långa varma duschar. Ha en bra dag allihopa från ett infekterat obbola.
Visst förtjänar man godis, men ta det lungt med socker det belastar kroppen å göder bakterierna!
Kram
Vandra i Ljus å Skönhet

Tror det är influensa så då är det ett virus :) så jag hoppas jag slipper få några bakterieinfektioner samtidigt då kommer jag garanterat få bihåleinflammation…men 5 dagar sen vet man… har dock fortfarande inte fått tag i vårdcentralen morr… Vem vet jag kanske läker ut det utan deras hjälp..

Det är en vacker dag ute och nu när jag har sovit hela förmiddagen så orkar jag kanske gå ut med min dotter och njuta lite av det fina vädret. :-)
hej
jag är otroligt tacksam för min sovmorgon i dag. Det var ett tag sen
hoppas att alla har en bra dag
marine lady, e de virus kan inte VC. göra något
Vandra i Ljus å Skönhet

Nej jag vet då får jag bara smärtstillande och febernedsättande kanske hostdämpande också… men ja vi får väl se :)

är egentligen gårdagens men när jag kom hem från jobbet igår så hade våran tillfälliga inneboende diskat hela berget med disk. Då min sambo är supersämst på att hjälpa till hemma så kändes det som att komma till "the twiliight zone". Det var rent och det luktade såpa hemma hur härligt var inte det! Och vad skönt det var!
Jag ahr pluggat idag, ordentligt det är så skönt när man väl kommer igång.