Häxor iFokus

Häxor

Etikett: off-topic
Läst 1239 ggr
Endroppeihavet
0

Dagens glädjeämne 5/1-09

Solen skiner och det är 10 minus i sthlm, jag är ledig och behöver egentligen bara läsa lite kurslitteratur idag :)

Har precis avslutat min långfrukost (Dagens absolut bästa måltid)

Gott yogite, frukt och gröt, rökelse, konstig musik på radion (jag får bara in en mystisk kanal) små ljus i lyktor och gott sällskap.

Life is good.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

isnornin
0

Nu har jag kommit hem från shoppingtur i Mora, det bar tydligen vad alla andra hade tänkt göra. Det är skönt att vara hemma! Nu är det bara at återgå till trådpyssel!

Ha en underbar dag

Kram Isnornin

MVH Isnornin

marinelady
0

Här har jag haft en underbart lugn och fin födelsedag…och minus graderna verkar ha gett med sig…nya böcker är beställda och livet rullar på och planer dyker upp… så nu känner man sig laddad att genomföra lite arbete. Men idag har jag tvång på mig att jag inte utföra något arbete…det kliar och hoppar i mig ska ni veta :)

Casiopeia
0

#2 grattis!Glad

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

spindelfot
0

Idag ringde de från skolan jag sökt till.. jag ska tydligen börja redan på fredag. De hade glömt bort att skicka min kallelse.. vilka klantar.

Och sedan kanske de inte ens kommer ha de kurserna jag sökt till, dubbelklantar, och en annan hade de inte ens registrerat mig på, fy vilka krångliga stjärtar de är. Som om jag inte hade det knepigt nog, nu måste jag styra upp en massor med administrativa fel.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Outrageous
0

#2 Gratulerar!

Dagens glädjeämne är film. Massor av film.
Fortfarande helt utslagen av influensan. :(

isnornin
0

#2 Grattis!!

Jag har fått mina nya glasögon!

Äntligen är min lykta klar!!

#5 krya på dig! Jag är också fortfarande sjuk:(

MVH Isnornin