Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 742 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 3/1 09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Oj vad jag har haft svårt att hitta gljäde i dag, men något ska jag nog komma på …. Jag har varit och fyndat på kappahl, lite nytt måste man väl ha.. och chokladpraliner på maxi (svin dyra men säkert goda;)

Jag har blivit asförkyld, är på hämskt humör och mår pyton men jag ska nog jobba ppå min lykta som jag inte han göra klart i går. Och TE ska jag dricka i massor!!

MVH Isnornin

Keylie
0

Att dricka te o pyssla låter som nåt glädjandeGlad

Nåt annat glädjande e att solen skiner här !!

Keylie
0

Krya på digFlört

Iram
0

Söt lykta!!

Mitt glädjeämne är att jag har inspiration idag, för både det ena och det andra. Ska städa stora bokhyllan, inventera mina böcker och se om jag hittar min försvunna mp3spelare som jag misstänker har trillat ner därbakom, men först ska jag ta ett fotbad med lavendel.

Kram på er!!

Outrageous
0

Jag är också sjuk. Ont i hela kroppen. Ajaj.
Jobbiga tider nu.

Glädjeämne då? Hm. Får återkomma.

BiGavia
0

Dagens glädjeämne e att jag inte är förkyld å att jag slipper vara ute idag…-32.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

isnornin
0

#2 tack!

#3 tack, den blev bättre än den första, nu är det bara att vänta o se hur jag lyckas men denna som jag håller på med;)

#5 -32!!! brrr !!!!!!

MVH Isnornin

Outrageous
0

#5 uuuh trodde nästan inte det kunde bli så kallt.

Coturnix
0

Ja nu ser jag att kvällen är "räddad" ;) Wow här finns att läsa nätterna igenom. "häxornas novellsamling" Jippi!

Outrageous
0

Kommit fram till att det är influensan som slagit ut mig. Vi var visst minst 8 pers som blev smittade under samma nyårsfest och sedan blev jättesjuka igår. Läskigt sånt där hur smittsamt det är.

Glädjeämnet är då idag att jag har en pojkvän som kommer och tar hand om mig ikväll. Annars är jag mest sängliggandes. :(

Jennix
0

Dagens glädjeämnen: fri att laga vilken mat jag vill, sova hur länge jag vill och se vilka TV-program jag vill. :)

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Zoraye
0

Här är en till som är krasslig, men som gläds väldigt mycket åt fantastiskt läskig läsning ikväll. Har tagit mig igenom de tre första än så länge, nu ska jag fixa mer te, svepa filten om mig och fortsätta att njuta av berättelserna.

Kanske skulle kolla att fönster och dörrar är stängda först bara, hehe, och även tända rökelse, man vet aldrig vad som lurar i de mörka vråna där skuggorna dansar…

fridelfina
0

Dagens gläjdeämne är sonens och min dag på isen. Skridskorna funkade bra och vi hade tur och fick tag på isdubbar (eller vad det heter som man hänger runt halsen?) på ICA Maxi, de var visst slut överallt fick jag höra av svägerskan. Vi grillade hamburgare till lunch och var väl ute ca 4 timmar. Satt och mediterade på bryggkanten gjorde jag också när svägerskan tog våra söner på en tur bort till de som pilkade.

Fin lykta du gjort Isnornin!