Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 879 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 2/1 09

God fm.

Jag ser fram emot en lugn dag, ska bara städa lite och pyssla, jag satt ute vid elden i går och började på en ny trådlykta, jag kanske lyckats få klart den i dag:)

Ha en underbar dag alla häxor och andra hedningar!

Kram Isnornin

MVH Isnornin

bettin65
0

God fm alla i dag har jag redan städat lite har anmält mig till ett försök på måltids ersättning behöver bli av med en del extra vikt efter rök stopp + över konsumtion av mat under en lång tid

Hoppas det hjälper, nu ska jag koppla av en stund framför datan

hoppas alla här inne får en underbar dag.

fruhannaa
0

Idag har vi varit på barnkalas vilket innebär, glada återseenden av bekanta som man tyvärr inte träffar så ofta som man borde.

Jennix
0

Jag är äntligen hemma. :) Ska bli skönt med lugn och ro efter jul med familj…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Coturnix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagens glädjeämne! Definitivt!

fridelfina
0

Sett i backspegeln är dagens ena glädjeämne att jag kommit en bra bit på min individuella uppgift i skolan! Skriver om grupprocessen i B-uppsatsarbetet vi gjort. Hittade en bra bok på bibblan idag som hjälpt mig mycket!

Sen rent andligt så är dagens andra glädjeämne de fina vackra isarna som lagt sig nu, ska ut med sonen och åka skridskor i morgon och höra isen sjunga…

Coturnix
0

#5 med isdubbar och säkerhetslina!

fridelfina
0

Jepp, det ska vi ha!

fridelfina
0

Förresten Isnornin, du kan väl sätta ut en bild på din lykta? Blir ju nyfniken på ditt handarbete

Outrageous
0

Hej på er!
Mycket resande under julen. Många att umgås med och så förkyldningar och pluggstress på det.
Ska försöka börja hänga med här nu igen när nya året börjat :)
Hoppas allt är bra med er.

marinelady
0

Gah driver mig själv galen är en total hypokondriker med min hund….den hunden är den sjukaste någonsin i mina ögon, usch vad idiotiska ideer kan tära på en…Men det roliga är att jag verkligen har njutit av tiden i jämtland och är nu imorgon på väg till umeå igen

Blodeuwedd
0

Vad bra…den kom fram till slut… men… inte för liten?

Coturnix
0

(#11 Kan inte komma till din sida. Det är bara "stuck in error" Jag skriver i min dagbok.)

Blodeuwedd
0

#12 kommer inte heller åt min sida… dumt!!! *läser din dagbok*

Coturnix
0

( Nu lyckades jag komma in i min egen dagbok!)

Blodeuwedd
0

Glädjeämnet för dagen… att det blev rätt.

. Godnatt för nu…