Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1105 ggr
Iram
0

Tack för 2008!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill önska er alla ett Gott Nytt År! Hoppas att 2009 blir minst lika bra eller helst ännu bättre. Snart är det dags att börja planera för ännu en träff, och det ser jag fram emot.

Det ska bli skönt att få börja om på nytt, att få rensa ut lite här hemma och se ljuset sakta återvända. Om ett par månader är det dags att sätta de första fröna i små krukor. Härligt va?

Skickar med en bild från ett 20 grader kallt Mora och en stelfrusen trädgård, och till den några stora varma kramar!

Mvh Iram

BiGavia
0

Oj, har ni så kallt, här e de bara 5 än…så länge…göra upp eld å sätta på kaffehurran!Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

SEViking
0

Gokväller gott folk

Ja, nu ere sista gången vi säger gokväll detta år. Och även jag tackar för året och allt det medfört sig. Nya vänner, nya kontakter och en hel sjujäkla drös med nya insikter.

Så tack du store för detta fina år.

Även ett stort tack och en stor nyårskram till Iram som varit "mamma" till denna mötesplats.

Gott slut på 2008 gott folk

SEV Oskyldig

Keylie
0

Jag vill tacka er för det ni står för och det jag fått läsa i alla trådar. Har lärt mig mycket Glad  Och till dig Iram som startat detta forum. Hoppas ni får ett toppen 2009.

Gott nytt år!!

M.V.H Keylie

Coturnix
0

Tack Iram! Tack alla som läser och skriver och därmed gör detta till ett levande forum!

BiGavia
0

Oj, jag glömde tacka ja'SkämsHär inne har jag funnit massor av värme å glädje. Å, funnit en massa fina vänner å inget av detta hade inte varit möjligt för mej utan Iram å alla ni andra inspirerande själar….Kramar till alla!/ Birg.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Vekka
0

Taaaack! Alla underbara personligheter som huserar på detta häxiga krypin.
Önskar er en härlig tid.

Kramar

Ugglekatten
0

Tack.

Önskar er alla ett Gott Nytt År!

Karin

bettin65
0

Tack

jag vill också önska alla ett gott nytt år och hoppas att alla får det bra.

isnornin
0

Gott nytt år! Tack för 2008:)

Nu som sagt är det dags att börja planera för våren och ännu en gång beställa plast till mitt växthus, det gick sönder en ruta i natt:( Det är så förbaskat tunnt glaset i huset, det tål inte snön alls… Men det är inte mycket annat att göra än att köpa plast.

Jag hoppas att alla får ett bra 2009!

MVH Isnornin

Blodeuwedd
0

Jag har faktiskt oxå börjat tänka på frön..

Nu kan allting bara bli bättre… God fortsättning till er alla..

Ganna
0

#9 Det är annars rätt lätt att byta rutor själv och rutorna beställer man på ett glasmästeri, de kostar inte så många kronor. 4 mm är en bra tjocklek enligt expertisen i "Äntligen hemma". ;)

God fortsättning.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~