Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 902 ggr
[trumman]
0

Kunskapskanalen

ALTERNATIVMEDICIN

SERIESTART

Professor Kathy Sykes testar olika alternativa behandlingsmetoder för att se om det finns några vetenskapliga belägg för att de fungerar. Zonterapi, hypnos och meditation är i fokus.

Sänds måndagar kl 22.00 & onsdagar kl 20.00.

BiGavia
0

Ser inte TV…. men detta är noterat

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Coturnix
0

Tack för tipset. /Finns det någonting att se på tv så är det ofta på kunskapskanalen. Tycker jag/

Cristine
0

Jag som inte har någon tvGråter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Endroppeihavet
0

Men det går säkert att streama från nätet ;)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

BiGavia
0

Ska se om jag får igång televisionen!!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Jodrena
0

vad kul med fler som inte ser på tv :)

låterdock som ett intressant program

[trumman]
0

Jag ser heller aldrig på tv, den är bara till för att se på film på, men får kunskapskanalens tablå via mail - just för att de ibland kör program om sådana här saker.

Mvh, T

Coturnix
0

Var det någon som såg programmet? Jag gjorde det. "Summan av kardemumman" ? Beröring höjer "må väl" halten i kroppen. Det visste vi. Men kanske finns det inte alltid tid för det. Och kanske, eller det är så, finns det inte så mycket av den varan på hem, institutioner etc, vi tappar bort en livsnödvändighet i "farten"

Och så förvandlas det "självklara" till industri det också.

Iram
0

Krockar visst med Det Okända på onsdagkvällen. Då är jag rädd att kunskapskanalen får stryka på foten, för Det Okända missar jag helst inte.

/Iram, som tittar på TV ibland och inte ens tänker skämmas för det

Coturnix
0

Jo jag såg programmet. Man kan inte komma ifrån att det viktigaste är att människor mår bra igen. Med eller utan "bevisning".

Programserien utforskar på ett bra och objektiv sätt tycker jag.

"Vad var det jag sa, humbug" Är för enkelt. Vilket har visat sig i exempelvis så kallad placeboforskning.

Nu går jag ut i skogen. Solen lyser och rimfrosten är sagolik! Och JAG vet att jag mår bra av det.