Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 549 ggr
isnornin
0

Dagens glädjeämne 26/12 08

God fm alla häxor och alla andra hedningar på HIF!

Vilken vacker dag!! ojoj:) Det är -8 och sol!

Jag är så glad över att vi har fått så många nya här som har börjat skriva! Det finns många "gamla" som jag saknar här, jag vet att de tittar till oss ibland, det vore kul med en rad eller två, ett hej duger fint!

Jag ser fram emot att lära mig trådslöjd, det ska bli skoj o se if jag får ihop något;S

If Lorelai ser detta, vill du pm:a mig är du snäll!:)

Ha en underbar dag!

Kram Isnornin medarbetare

MVH Isnornin

BiGavia
0

Hejsan, Tagit av snö från växthus å granhäck…+ 3 här idag å regnbågen har visat sej!

Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

HeartofLilith
0

Morr'n ^^

Vekligen fin dag här också, en massa frost och sol som skiner på den :)Har faktiskt precis kommit tillbaka från att ha varit inaktiv i något år eller så (inte för att jag egentligen tror att nån minns mej, men känner igen en hel del folk här)

Nåja.. ha det bra därute :P

Iram
0

Goder morgon!

Här är det ok förrutom att det drar ihop sig mot jobbhelg. Men man ska inte klaga, har iallafall storhelgs-OB. :-)

Isnornin, ska vi trådslöjda lite på måndag? Jag kunde ta med mina grejer och åka bort till dig, här hemma får vi iallafall inte vara ifred.

Coturnix
0

Det var kul att dela kakor med påfågeln. ;)Rimfrosten i det snöfria landskapet. Barnen som leker på dammens is. Och att jag lyckas hålla tankar på "måsten" på åtminstone en armlängds avstånd.

OzzyochJag
0

TS:  Jag är ju inte ny på HIF, men har inte varit så aktiv.
Sedan min dotter kom till världen för ett år sedan så har jag inte orkat engagera mig i någonting. Att det kan vara så underbart och utmattande med barn. ;-)

Idag önskar jag att jag vore lite längre norrut så att jag fick lite kyla och snö. I morse var det någon minusgrad och sol, var så glad men nu är det bara dimma, dimma och dimma igen.
Skåne är inte platsen för mig…

isnornin
0

Ja Iram det låter bra.!

Nu ska jag ta o stoppa i mig lite kalkon resterTungan ute

MVH Isnornin

fruhannaa
0

Min dag har inkluderat en fika hos min farmor och sedan en fika hemma hos min mormor. Mycket trevligt att träffa dessa damer.

Blir lika ledsen över att det oftast går så långt mellan gångerna…

´Skärpning på den fronten..

Eiyra
0

Jag hittade en mataffär som var öppen till 22 idag.  yay!