Dagens glädjeämne 25/12 08
God morgon.
Hoppas att alla här mår bra och har sovit gott!!:)
Här är alla nöjda med sina klappar! Fick ni något skoj i julklapp?
Ha en underbar dag!
Kram Isnornin
MVH Isnornin

God morgon!
Hade inte min bästa julafton igår, men beror mest på att jag och dottern har blivit rejält förkylda. Men två riktigt bra saker har jag fått, ett bananfodral så slipper jag få mina bananer mos i väskan och så ska jag få min symaskin lagad. Har svårt att leva utan den. :-)
Nu ska jag bara tvätta klart och sedan väntar en långpromenad med min systers hund. :-)
Kram och trevlig julhelg till alla häxor!
Go'morrn
Haft sovmorgon, mår bra!
Här färgar solen molnen i brinnande orange underifrån..de e en fantastisk Julklapp tycker jag!
BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet

Morrn´!
Här har ätits julbrunch med skinka, jansson, lax och diverse andra rester. Nu får man stå sig tills det vankas middag hos svärfar senare i dag.
Vi hade en mycket lyckad och ganska lugn julafton. Endast 6 personer runt julbordet, en tomte som kom med massor av klappar till de yngre och en och annan till de äldre med. Tillbringade kvällen med att i lugn och ro och alldeles ensam ligga framför TVn och se på film. Det var såååå skönt efter de senaste dagarnas stress.
God fortsättning önskar jag er alla!
Kram Iram
Jag har sovit länge och gott, trots att jag drömde att stora röda skalbaggar ville bita mig i fötterna! Min sambo vaknade av att jag skrek "döden!"
Jobbade igår, och det gick bra trots en jobbig start. Nu väntar några dagars skön ledighet.
God fortsättning på julhelgen önskar jag er alla!
Hej, hade en lugn jul med familjen. Ska passa på att njuta av ledigheten. Och ut o gå en stund.
Önskar er en riktigt God fortsättning !

Jag glömde att berätta vad jag fick i julklapp.. jag fick en kamera och kitchen aid köks mixer.
MVH Isnornin

Oh kitchen aid hade jag också velat ha…mycket bra maskin..

Ja jag min mor har haft sin i 35 år, så kvalitet är det!
MVH Isnornin

#4 Dagar av skönhet och vila önskar jag Dig!;)
Dagens glädjeämnen, julbocken, den nya datorn, musmattan med fågeltryck, rimfrosten på mark och träd, ljusen i islyktorna, doften och smaken av den japanska knäcken, otillgängligheten.

Mjodå, nöjd blev man ju ^^ Men mina föäldrar har faktiskt äntligen fattat att jag lika gärna kan välja ut mina saker själv, så det inte går en massa pengar till saker man egentligen inte vill ha.
Det blev presentkort på sök och finn och shango, vegosmink, inkubus sukkubusskivor, witches calendar 2009 och allmänt mysig stämning hela dagen :) (även om riktiga yule var den 21:a)

# 11 kalende!? Berätta! Hurdan är den?

Den är faktiskt jättebra, det står vilken dag vilka färger/astraltecken och när månen/solen går upp/ner varje datum, vilken keltisk trädmånad det är, vad som hänt de dagarna (När nån blev avrättad, när olika covens bildades och när olika 'stora' häxor föddes), det står en massa om månaderna, olika religioners högtider och en massa annat.
Jag har väggkalendern men det finns en fickkalender också.

Ja vad fint! Förstasidesbilden var fin! ;)