Dagens glädjeämne 22/12 08
God morgon!
Hoppas att ni har haft en lugn natt! Min natt har varit full av dryga drömmar…. Skönt att vara vaken;)
Jag ska fortsätta städa här hemma medans resten av familjen ska på kalkon jakt i affärerna;)
Hoppas att ni får en underbar dag !!!
MVH Isnornin

Trist med drömmarna, får hoppas att nästa natt blir nättre.
Jag har inte sovit alls. Passande när det var årets längsta natt. ;)
Har städat och pyntat och fixat. Och så har jag stickat klart en halsduk jag jobbat på till och från i ett par månader. :D
Den ska pojkvännen få i tidig julklapp/sen födelsedagspresent när jag möter honom vid tåget om en timme.
Jättenöjd är jag. ^^
Go, morron…Jag har som redan gjort bort mitt firande…de va igår.
Glädjeämne, är skönt befriar från all julhets iår!
Vandra i Ljus å Skönhet

#1 vilken fin halsduk! :)
MVH Isnornin

Gomorron…
Bara två dagar kvar till julafton och det mesta är klart. Har skalat bort så mycket julstress som möjligt, det känns skönt. Bara lite smågrejer kvar nu, ett par klappar som ska slås in och nån jansson som ska göras, nåt golv som ska dammsugas. Inget betungande. Tyvärr har jag två pass på jobbet framför mig vilket känns värre. Har haft ont i bröstkorg, rygg o mage hela helgen, vilket jag VET beror på stress över arbetssituationen. Hoppas den blir bättre snart…
Igår kväll satt jag i stearinljussken och läste om gammal trolldom. Tyckte det var en riktigt mysig och lagom arbetsam yuleaktivitet. På dagen hämtade vi en gran och det var jobbigare, det var verkligen djup snö i skogen!
Kram

Vilken jättefin halsduk Out!
Mysig halsduk, Out!
Mitt glädjeämne: det är äntligen måndag idag! Jag har jobbat hela helgen, och det var en slitsam och tärande helg. Så jag har sovit 11 timmar inatt!
Solen skiner här! Det gör mig också glad, även om jag nog inte orkar gå någon promenad. Jag känner mig som ett vrak.
God förmiddag alla

Tack ska ni ha :D
Den blev väldigt uppskattad också. Han har till och med på sig den inomhus.

#8 Det var roligt !!:)
Jag har städat hela dagen. så skönt att det är klart!
Nu ska jag försöka baka lite saffransskorpor;)
MVH Isnornin
Jaha, ett glädjeämne var sovmorgon. Ett annat att jag hade barnvakt för att uträtta de sista barnjulklapparna..
Har nu satt Man och dotter på diet pizza medan jag och väninna drar in till stán och shoppar presentkort til våra mammor på ansiktsbehandling, blir strax hämtad.
Hoppas de inte hunnit stänga för då lär jag åka dit imorgon och då vill jag vara hemma och rulla köttbullar… .
I övrigt så har jag skickat iväg två saker till kurskamrater jag skulle och två arbeten till lärarna som jag skulle. Är så skönt att vara på banan igen beträffande skolan hade liksom kommit lite efter där….
Det blev långt.

Jag fick en jättevacker julklapp i dag, det var en rolig överaskning!!
MVH Isnornin

Jag har också fått en mycket fin present! Solen som skiner i bärnstensfärgade pärlor. Påminner mig om det godaste jag vet, hjortron. Solen bjöd på röd solnedgång. Sedan lyser Venus klar och stark.